Høje eller lave støvler?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Høje eller lave støvler?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    mor2gangmor2gang
    Medlem

Det er min største bekymring lige nu. Peter er kørt på McDonalds med pigerne og jeg skal ud at spise og i byen med mødrene fra min umplugged mødregruppe. Jeg er lidt rastløs. Klædte om og smikede mig i ekspresfart, som altid – hvordan er man længe om det? Nicoline har været supernem i dag. Stina på 5 år er her, så hun er slet ikke krævende. Vi har været i zoo. Nå men, jeg ville nu ikke så meget, det er bare ret uvandt med al den frihed. Tilbage til problemet: Flade støvler=ikke ømme tæer, høje støvle=ømme tær! På den anden side så ser det sgu smart ud med høje og jeg kommer ikke ud så tit… Det bliver de høje…

Tina, der hader sig selv om et par timer

Anonym
    Gæst

du er sindssyg … jeg kan så absolut ikke med høje hæle …. men ja det klæder sgu sådan et par dvaske dameben :o)

God aften

Jeg ville også have valgt de høje. Jeg lider gerne for at se lidt smart ud :o)

Mvh. Camilla (der håber at kunne lære sine børn det modsatte…)

chnejadrchnejadr
    Medlem

Jeg ELSKER høje sko og støvler. Hænger nok sammen med at jeg selv er sølle 160 og manden 190, der er f*** langt op 😉 Så er det godt at få et par ekstra centimeter. Jeg kan ogås godt lide den følelse det gi’r, føler mig lidt mere smart m. høje hæle (det kan så kompensere lidt for den brede røv *S*). Kan godt finde på at tage stiletter på på arbejde, selvom der med garanti ikke er nogen af kollegerne i nerdville der bemærker det…

Men altså, jeg har jo også flade sko. Masser af sko, Thilde har ikke sin sko-fetich fra fremmede. Suk, hun bli’r dyr når hun bli’r større…

Knus,
    Christina

Anonym
    Gæst

Jeg er nu glad for at høre, at andre også lider med højhælede. Jeg har altid holdt på min ret til flade sko, fordi mine fødder ikke er indrettet til de højhælede. Jeg kan forstå, at det gælder for alle:-)

Jeg har ét par stilletter – og så et par støvler med 1-2 cm. hæl MAX. Men jeg har købt meget i tidens løb, som jeg har foræret væk efter noget tid. Men det ser nu meget bedre ud.

Jeg håber, du havde en god aften, Tina. Du må have et fodbad i aften…

Kh Marianne

MatmagMatmag
    Medlem

Jeg sværger også til flade sko, selvom jeg kun er 1,63, men det bunder egentlig i, at jeg troede, at jeg fik ondt i ryggen af de højhælede (jeg er meget svagrygget), men efter at have købt et par genbrugsstilletter fandt jeg ud af, at jeg faktisk går næsten godt i det. Så hvis ikke det var fordi, at de ofte er så upraktiske, så tror jeg også, at jeg ville investere i et par lidt højere støvler.
    K.h. Matilde

badlandsbadlands
    Medlem

Jeg har købt de fedeste støvletter med en god hæl – er I da vimmer hvor ser mine fødder godt ud i dem, og de er endda gode at gå med. Mary B fra Tops – brunt læder med sort broderi, så de går til både sort og brunt tøj. Men det er bare ikke altid særligt praktisk med høje hæle, så jeg har også en del flade sko.

Lone

Anonym
    Gæst

Jeg var bare evig lykkelig da det igen blev smart at gå med gummisko … jubiiiiiiiiiii

badlandsbadlands
    Medlem

…har du aldrig været på Klods Ands og danse på bordene før??? Det var fast indslag om fredagen mens jeg gik på Teknikum 😉

Mmmmm, Tortila Flats – glimrende sted at starte. man bliver bare så frygteligt mæt…hvilket vel er meningen, men det er svært at stoppe i tide fordi det smager så godt.

Kh
    Lone – der skal til kvindemesse på torsdag med tøserne.

mor2gangmor2gang
    Medlem

Tak for alle svarene. Jeg havde en rigtig god aften. Vi startede med Mexikansk mad på Tortilla Flats. Kaktus suppe og majs tortilla og en mexikansk kaffe til sidst (der var bl.a. tequila i). Så var vi på et nyt bar/diskotek, La tequila bar, hvor en at tøserne havde nogle kuponer til en gratis drink. Så vi drak slush ice-sprut på et halvtomt sted, hvor de folk der var der, så meget unge ud. Efter den gratis drink gik vi ned på Klods And. Det var et spøjst sted, hvor jeg aldrig havde været før! Altså, de spillede rigtig kitch musik lige fra den knaldrøde gummibåd, gamle grand prix melodier til udenlandske ørehængere. Alle stod på bænkene og skrålede med på sangene og dansede. Det var vildt morsomt. der var propfuldt fra vi kom lige før midnat til vi gik kl. 2.30. Det var ret morsomt og meget forskelligt fra det sædvanlige gå-i-byen-kødmarkede. Det gik OK med støvlerne, men jeg savnede sgu de flade….

Tina

badlandsbadlands
    Medlem

Vi skal ud og ose skal vi, tøserne fra mødregruppen og jeg. Muuuuuligvis bruge en masse penge, og slutte af med at spise ude……..aaah!

jhm2806jhm2806
    Medlem

Ajjjjj, Lone, skal du på kvindemesse sammen med Dennizzzz Knudsen?
    Jeg har ganske få gange været på Klods Ands/Den grimme ælling. Får faktisk helt lyst til en lille bytur snart, men skal nok lige af med mave og ammebryster først, så det har laaange udsigter. Vi har praktikanter pt. hos os, og én af den snakkede om julebryg i fredags, ak ja, tror nu nok også har været til de frigivelser, jeg skulle være med til i Svendborg, åhh det var tider.

Jane

badlandsbadlands
    Medlem

Der er en chance for at det er et overstået kapitel her også (for sure!) om 5-6 år, når jeg er blevet over 40.

SÅ går vi på druk, og lader fædrene om at passe afkom. De er jo nogle gamle herrer til den tid 😉

Anonym
    Gæst

hvor jeg muligvis hverken er gravid eller ammende … så kommer jeg til Fyens land og drikker jer i gulvet ikke? (fnis NOT)

Kh Ulla … som købte et par flade sko (mere) idag ….

Anonym
    Gæst

guuuuuuuuud ja, så er de 50!!!!!!! Skræmmende ikk?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.