Vil da lige sige hej…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Vil da lige sige hej…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

nåårhh stakkels jer … håber Lucas snart får det bedre … og at du får lidt aflastning ikke? (du lader forhåbentlig nullermænd være i fred ikke??)

Skal Lærke have klippet tungebånd? Ikke Lucas? jeg troede det var noget man gjorde på babyer …. hmm hmm hmmm ….

pøj pøj fra Ulla

LouiseUnaLouiseUna
    Medlem

Det føles jo som om det er flere år siden jeg var her sidst..

Hold da ellers op hvor er det hårdt at blive mor til 2. Lærke er selvfølgelig stadig det nemmeste barn i hele verden, men Lucas… Han skriger og skriger. Han er har haft ondt i maven siden lørdag og sover derfor max 1 time af gangen også om natten.

Det er godt nok synd for Lærke (og Lucas selvfølgelig) Hun vil så gerne hjælpe ham og trøste ham, men det er jo lige så umuligt for hende som for os andre.

I morgen skal Lærke have klippet sit tungebånd, hvilket foregår i fuld narkose og jeg vil så gerne kunne være der 100% for hende, men det er altså lidt svært.. Hun har slet ikke fortjent at have så “dårlig” en mor lige nu. Men jeg er bare ikke superwoman og trætheden er for alvor sat ind..

Forresten Tanja.. Hvordan går det med kuren eller den sundere livsstil?? Min kur var gået helt i stå, troede jeg, men sørme om jeg ikke alligevel havde tabt 2 kg mere, så nu mangler jeg bare tre inden jul for at nå første etape.

Hmm.. Sikke en gang rod. Tror hellere jeg må gå i seng..
    Louise

tlatla
    Deltager

Hej søde…

Sikke en omgang i er igennem…. er ked af at høre at han skriger så meget bettemanden og har så ondt i mavsen.

dejligt støoresøster tager det hele så flot….. men rigtig synd at hun skal have klippet tungebåndet… hvorfor egentlig det?

Må tilstå jeg har ikke været på vægten… har ligget de sidste 11 dage i min seng med voldsom hovedpine som udløser kraftige anfald, mister følelsen i venstre arm, blir svimmel og mærkelig tilpas…. så røg til neurolog i går som afgjorde det var en alvorlig spændings hovedpine som virkelig skal have RO….. afslappende medicin og dolol smertestillende…. og så er alle mine aftaler lavet om til at glo på dyner!!!

Så jeg har ikke tænkt på kur for jeg spiser slet ikke ordentligt. Har her til morgen sendt min veninde ud med ungerne da jeg jo ikke selv kan aflevere dem 🙁

Flot du har tabt dig mere…. skide godt gået 🙂

Knus fra Tanja som fik af vide af en neurolog i går at jeg ikke skulle spekulere på den smule jeg vejede for meget og at jeg var i god form og have rigtig mange kræfter… (kunne få ham til at lette fra gulvet da jeg skulle testes for kræfter i ben og arme :-)….lidt sjovt )

badlandsbadlands
    Medlem

Det handler nok om, at hun skal kunne få tungen ud mellem tænderne og kinderne for at flytte maden ind i munden igen… Man laver ikke indgreb på børn medmindre det er nødvndigt, så det er dejligt at det gik så fint.

Mvh
    Lone

LouiseUnaLouiseUna
    Medlem

Ja det er Lærke som skal have det gjort.

Vi fik at vide da hun var lille at så længe hun kunne sutte var det fint nok.
    Da hun så blev lidt større kunne der blive taleproblemer, men det har så heller ikke været tilfældet.
    Tandlægen har sagt at det skulle gøres fordi hun ellers ikke selv kan rense tænderne med tungen, hvilket man åbenbart gør mange gange på en dag..

Nu har hun fået det gjort, så nu har hun ikke længere en lille sød tvedelt tunge.

Hun har bare taget det så flot. Hun var jo rimelig vant til at få en maske over munden, minder jo lidt om en babyhaler til astmamedicin. Det tog kun 15 minutter og hun har næsten ikke haft ondt. I hvertfald ikke mere end det kan kureres med is. Faktisk blev det slet ikke klippet men brændt, så måske er det mindre smertefuldt.

Det er godt nok synd for dig Tanja, du er altså virkelig udsat for uheld.. Men mon ikke snart der bliver bedre tider..

Louise (Lucas sover Juhuuu)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.