Juhu ventebukser!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Juhu ventebukser!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter

Endelig har jeg fundet venterbukser jeg kan passe, og faktisk hele to par i h&m… Jeg har ellers lidt med lys og lygte i næsten alle forretniger i miles omkreds siden jeg var i uge 14 og nu er jeg altså i uge 19. Der er ikke mange venterbukser i str 34, og da jeg slet ikke har taget på i graviditeten gør det det absolut ikke nemmere, men nu har jeg dem endelig, og så var der 50 % rabat på dem… Nu skal jeg bare have svigermor til at lægge dem op i benene, det er hun meget bedre til end jeg er, tihi…
    Er der andre der har haft problemer med at købe ventetøj, som ikke ligner noget fra 1970??? Og hvor køber man det henne til rimlige penge?

Måske kan du få Baby Sam til at bestille nogen hjem i din størrelse hvis du ellers kan lide dem de har. De er lidt dyrere men fantastiske at have på, dem jeg har er elastiske cowboy bukser der passer til det meste. Lige nu er de sat 25% ned.
    Held og lykke med jagten Marlene

Anonym
    Gæst

Hej med dig

Jeg har ikke haft held i H&M, det ligner noget til tyske koner. Men tillykke med dine nye bukser.

Mummi ventetøj har en lidt bedre udvalg, men ikke specielt billigt, men de har udsalg fra sidst i januar. De har bukser i str. 34, det ved jeg da jeg selv ledte efter str. 40 og irriterede mig over at der kun var små strørrelser tilbage.

Mummi har en hjemmeside http://www.mummi.dk hvor du kan se hvor den nærmeste butik ligger.

Held og lykke med det hele og læs ellers også den tidligere debat om ventetøj her på juni siden.

Knus fra Mai
    19+4

kamillenkamillen
    Medlem

Jeg synes virkelig deres graviditets-afdeling på strøget er til at lukke op og …biiiip… i *GG*

Jeg var derinde forleden og måtte gå uden at købe noget… bukserne var forfærdéntlige i stoffet og farverne var mildest talt grimme..

Men det er da fedt, at du har fundet noget*S*
    Jeg har indtil videre 1 par bukser tilbage, jeg kan være i..snøft.. så nu begynder det virkelig at være et problem*LOL*

katrine

Anonym
    Gæst

Jeg har fundet et par helt almindelige sorte bukser med stræk til 149,- kr. i Bilka….De sidder perfekt :o)

Jeg ved også Føtex har ventetøj og også strømpebukser….

Enig ang. H&M, det er frygteligt…..
    Håber du finder noget maven kan strutte i.

Knus fra Mai
    19+5

Musen23Musen23
    Medlem

Føtex ikke har det i fast sortiment,men kun når det er på tilbudsavisen…og dette bliver altid hurtigt revet væk !
    Dog har de altid strømpebukser,ammebh´er og trusser…

Jeg eeeelsker moderigtige joggingbukser og forelskede mig i de nye fra punk royal i velour og med elastik og snøre i livet….købte dem straks i de 2 farver som var at finde : sorte og rødorange.
    De var ganske vist lidt pebrede,men tilgengæld er de allerede mine yndlingsbukser som jeg kan bruge bagefter !

Vil give ret i at H&M er lidt triste i deres sortiment,det er lidt konet noget af det,og ikke særligt moderne,tilgengæld er det billigt !!

Mange hilsener fra Rikke (Føtex-ansat på 5 år…)

sunirakusuniraku
    Medlem

det kan da ikke passe, at det er SÅ svært at finde ventebukser! Jeg leder og leder – og vil sådan set også gerne betale en del for “rigtige” – men det findes ikke. – Nå, men så vil jeg prøve Bilka 🙂

Anonym
    Gæst

Jeg ved ikke hvor du bor, men der findes en butik i KBH, som hedder Fommes, hvor graviditetstøjet er specialdesignet til gravide – imodsætning til H&M, hvor det blot er tilpasset. Men jeg synes nu det var dyrt. Den ligger på Palægade.

Jeg har både købt et har bukser i H&M og i Fommes og der er virkelig forskel i kvaliteten.

Når de får deres forårskollektion skal jeg klart der ind igen.

GS

tlatla
    Deltager

Hej mai…..

på mummi.dk er der bare en eller anden underlig hjemmeside og der er i hvert fald ikke noget med ventetøj så vidt jeg kan se???? er jeg blind???

Knus Tanja 17+4

Anonym
    Gæst

den hedder ikke http://www.mummi.dk men http://www.mummi.com… 🙂

Eller : http://www.mummi.com/DKMummi/DKchild/dkchild.html

Så skulle du kunne finde den 🙂

Snullemus/Sisse 19+6

tlatla
    Deltager

regnede også med at det var com men der stod nemlig dk i indlægget fra mai, og ville bare gøre opmærksom…

Knus Tanja 17+5 og forresten velkommen til :o)

Anonym
    Gæst

Det udsalgs fis er slæt ikke så ringe…

I dag har vi købt to par ventebukser til 140 kr for dem bække i (jeg tror det var) ønske børn der er 70% rabats reoler.

Jeg ved at Baby sam har et ligende udsalg

Sååå bare gå i krig med baby foratningerne, piger 😉

Louise 17+0

gokkengokken
    Medlem

… ventetøj fra Bilka er faktisk ok, det er måske ikke det mest hippe, men jeg har nu brugt et par klassike sorte bukser i snart 4,5 mdr og de er stadig pæne. Prisen er også til at holde til 129kr, har også købt cowboybukser i Bilka til 179kr. Jeg har egentlig været godt tilfreds.
    En lille advarsel er dog på sin plads, når i først er kommet i et par ventebukser er alle andre bukser ubehagelige at have på. Så vent evt til lønningsdag med at købe og så køb 2 par 🙂

MVH
    Maj 36+1

Anonym
    Gæst

Hej alle
    Jeg har haft samme problem som jer. Jeg har selv købt en del tøj hos Abovo på nettet, men de har også forretninger i Skjern og på Fyn (tror jeg nok). Det er lidt dyrere end Bilka, men kvaliteten er helt i top. Desuden har de noget som hedder “Reststativ” og “Tilbud lige nu”, inde på nettet, hvor man sagtene kan gøre en god handel. Fx. en cardigan som har kostet 299 kr. er sat ned til 85 kr.

Knus Hanne 15+2 samt Daniel 2½ år.

Anonym
    Gæst

Det er ikke billigt,men det er ikke for 60 årige gamle tyske vaskekoner,som H&M kan fremstille ventetøj som,men rent faktisk for os “unge smarte tøser”.men som sagt må man gi`lidt ekstra for det.Biksen hedder “Formes” og ligger inde i Pilestræde.
    Go jagt.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.