Bumsesnak *LOL*

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Bumsesnak *LOL*

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    tlatla
    Deltager

Hej med jer piger som snakker bumser

Ja man må sige vi får noget morskab med ulækre emner (svamp,klister-klister, afføring og nu bumser) må tilstå jeg griner en del når jeg kommer på vores termin side.

Jeg døjede med min store dejlige gule, røde og hvad ved jeg bumser meget i starten af min graviditet, jeg havde også det problem at de bare skulle plante sig lige midt i snotten og man er altså bare ikke køn med sådan en stor fed grim bums i panden….. uhmmmm skat er det nu vi skal hygge….hmmm klem lige din bule ud først ikke?????

Skulle bare give mit besyv med.

Knus Tanja 16+2 som (7-9-13) ikke døjer så meget med pizza fjæset mere

Anonym
    Gæst

begyndte lige at grine højlydt da jeg læste dit indlæg…. SÅ er det på tide at gå i seng!!

Kender I den der man sidder og siger noget heeeeelt vildt interresant (synes man ihvertfald selv) til manden men hans øjne bliver ved at flakke op i panden på een hvor man har en sygelig stor bums?? Og han har selvfølgelig ikke hørt en skid af hvad man sagde!! Det er lige før jeg mistænker ham for at være fascineret af mine bumser (uhhmm)…

tlatla
    Deltager

Har du forhørt dig om han vil have den eller dig….ha ha godt jeg ikke har nogen store fede grimme bumser lige nu…..hi hi, det har du godt af…. *SS*

Knuser fra Tanja 16+4 der stadig ikke har fået lavet sin ciabatta bolle fordi den er brændt på….fordi jeg liiiiiige skulle skrive til dig *fnis*

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.