min store datter..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 min store datter..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

fik det af vide igår..Jeg synes jeg måtte sige det hende..hun er 11 år og kommer hjem fra skole hver dag.Og der går jeg rundt og er ligbleg i hovedet af kvalme og skal til at have en lur på sofaen.Så jeg synes hun fortjente en forklaring på min “dårligdom”..Hun grinede bare og sagde “det er løgn”…og så tog hun sig til hovedet og sagde “åh nej mor,vi skal ikke flytte vel?”..Men jeg beroligede hende og sagde at vi overhovede ikke skal flytte eller noget.Det skulle vi jo da vi skulle have nr.3 og der var min store pige 6 år,så det husker hun tydeligt…Men så lysnede hun helt op og sagde at hun glædede sig helt vildt.Herligt at se hvor en pige i den alder pludselig “vokser” når hun blir betroet noget de 2 mindste ikke må vide…Vi venter lige et par uger endnu med at fortælle de andre 2 det.Det er nemmere at forklare en pige på 11 år hvad der er sket hvis det ikke går som vi håber….

knus fra Maybritt 8+6

Anonym
    Gæst

Jeg syntes altså også at det er svært at holde sin mund
    med en så stor glæde…men du har fuldstændig ret i at man bedre kan forklare en 11 årig hvis noget (gud forbyde det) skulle gå galt.

Jeg har en dreng på 6 og en pige på 2 og jeg skal nok vente en god stykke tid inden jeg siger det til dem.

syntes bare lige at jeg ville skrive lidt til dig….held og lykke med alt.

knus mille1234

Anonym
    Gæst

Hun lyder sq da meget fornuftig den store pige
    ;O)
    da I fik den 3… HOLD da op, så er det din 4 graviditet/baby..

Ja vi har min mands pige hveranden uge på 9 snart 10 – og det er sq ret svært at forklare alle mine hospitals besøg og hvorfor vi ikke fortæller noget om hvad der er galt med mig.
    Så er maven oså vokset og jeg falder i søvn før hende hver aften… det kræver sq snart en forklaring.

Og så er der den lille på 10 måneder…. hmmmmmmm… hun opdager det nok, når den anden er ankommet.

HELD og LYKKE

Eva

lucadilucadi
    Medlem

Hej firexmor.
    Jeg har lige fundet ud af du har termin 2 dage efter mig og du skal føde på roskilde det skal jeg også.
    Jeg er mor til Lukas som jeg tideligere har skrevet til dig.Det mig da er så nervøs denne gang,men det går nok over som du sagde.
    Har det stadig godt
    Kærlig hilsen Stefani

Anonym
    Gæst

lyder da herligt….jeg plejer at føde lørdag aften gerne 10 eller 3 dage over termin..så mon ikke vi ses..;o)..er det ikke besynderligt alle vores 3 børn er født lørdag aften…23.16,20.30 og 20.05..jeg ved ikke om det er fordi min mand er selvstændig og ikke har råd til at holde fri i hverdagene at ungerne først vælger lørdag til at komme ud på..Jeg har forøvrigt født på klinikken på Glostrup.Men den går ikke denne gang ,da vi bor i et andet amt.Så jeg er spændt på at lære Roskilde at kende..jeg har været inde og lure på deres hjemmeside.Og der er også en god artikel på Helses hjemmeside..jeg tror det er fra april nummeret,ang smertelindring….Men jeg glæder mig til at følges med dig..

knus fra Maybritt

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.