Ventetid…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej med jer….

Bare et lille suk, som vi desværre ikke kan gøre noget ved:-)

Men hvor er der da meget ventetid i forbindelse med at man prøver at blive gravid. Først kommer mens – herefter venter man ca. 2 uger på at man får ægløsning. Herefter er der endnu en gang en ventetid på 2 uger hvor man venter på at mens (ikke) kommer. Skulle mens så komme kan man igen starte forfra.

Når man så er blevet gravid er der yderligere ventetid inden baby kommer.

Eftersom det er sådan vi fra naturen er indrettet er der nok ikke det store at gøre i denne sag. Men jeg kunne da godt tænke mig at høre fra andre – er jeg virkelig den eneste der er så utålmodig, og syntes at det er PISSE træls med al den ventetid??

Knus fra Mig74

PS. Winnie, har du fået mens nu eller venter du stadig??

Anonym
    Gæst

jeg fatter heller ikke alt den vente tid….. jeg syntes nu de 14 dage efter ÆL er de værste…… kan næsten ikke tænke på andet end hvornår man ikke skal have sin mens…..

Håber vi snart slipper for den ventetid alle sammen….

Charmander

ungerunger
    Medlem

Og desværre JA…jeg har fået det,2 dage over tid,igen igen…

øv øv øv….

Nå.derimod er ventetiden det værste,og meget meget træls…

Knus knus

marjokmarjok
    Medlem

jeg synes også ventetiden er lang og ulidelig – MEN efter at jeg ikke har været så meget herinde på ND i de sidste par måneder, har det hjulpet meget.
    Det er super at man kan give og få trøstende og opmuntrende ord herinde fra, men jeg synes at vi er gode til at “hidse” hinanden op til at fokusere utroligt meget på vores manglende graviditet, og det har ihvertfald stresset mig meget – man følger hele tiden med i kalenderen, og bare man mærker det mindste tror man at man er gravid, og så skal man selvfølgelig lige prøve at teste inden man forventer mens – for det kunne jo være……. Man bliver sku bare så skuffet!!!
    Jeg har ikke kigget i min “Mens kalender”, så jeg aner ikke hvornår jeg har haft ÆL, og det er ganske rart ikke at skulle tænke på det. I øvrigt har vi også haft meget bedre sex i denne måned, for det var for vores skyld vi gjorde det ikke pga. ÆL.

Marjok

lille_bilille_bi
    Medlem

Hvor er det altså træls at vente. I modsætning til marjok synes jeg jo det er rart at vide hvornår man kan forvente hvad. Lige nu kan jeg jo ikke rigtigt regne med nogen ting, efter min SA og jeg som er forvent med at vide alt næsten ppå klokkeslet, har det lidt svært nu. De andre gange jeg har tabt er der gået mellem 34 og 45 dage så der er ikke noget at gøre andet end VENTE 🙁
    Desuden synes jeg ikke rigtigt at min krop er holdt op med at “føle” sig gravid. Jeg er stadig helt vildt træt og sådan er der flere ting. Tænk sig lige at ha’ det sådan og så ikke være gravid ØV!!!

Vi må lige ha’ nogle af de søde gravide til at sende os noget babystøv

Knus

Astrid

Anonym
    Gæst

det skal nok komme tøser! jeg troede heller ikke jeg kunne vente længere, men pludselig var den der bare. Gør noget godt for jer selv imens i venter.
    xxx fra Mette

Anonym
    Gæst

Har du testet?

pia26pia26
    Medlem

statestikken siger at i de første 6 måneder bliver 60 % gravide.

I de næste 4 måneder er det ca. 20 % og resten går der så lidt tid med.

Jeg er over de 6 måneder så nu må det jo snart være min tur (naive tåbe).

Jeg er en af dem der er begyndt at leve med ventetiden. Og modsat mange er det de første 14 dage jeg synes der er de værste. For der har man den irriterende ÆL hængende over hovedet. Når den er overstået kan jeg jo ikke gøre mere, kun spændt vente på evt. symptomer
    .
    Det har dog hjulpet at vi denne måned hygger hver anden dag. Så “gør” man ligesom noget hele måneden.

Heldigvis falder der en hyggedag på lørdag, da har vi 1 års dag og skal bare hygge og kigge hinanden dybt i øjnene. Jeg må ikke engang få at vide hvad planen er for kæresten. ØV

Nå alt fra mig.

Knus Pia

Anonym
    Gæst

Jeg har endnu ikke testet – og der er MEEEGET lang tid til jeg kan teste. Jeg har netop overstået ÆL (tror jeg nok), så lige nu går vi og håber:-) Helt hvornår jeg tester ved jeg ikke, da min mens normalt ikke er specielt præcis – men det bliver nok engang i slutningen af måneden.

Men jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste der er ved at være bare lidt træt af ventetiden.

Knus Mig74

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.