Brune streger (igen igen igen)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Brune streger (igen igen igen)

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 8 months siden by Anonym.
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har spurgt før og gør det igen … hvornår fanden forsvinder den skide brune streg under navlen? Den er blevet lysebrun og mere utydelig men den er der så absolut stadig og er ikke sådan at overse. Jeg troede den ville forsvinde sådan ihvertfald inde for det første halve år men nu er ungen for længst fyldt 9 måneder og jeg kommer nok ikke til at gå i bikini til sommer ….

Andre der stadig lider af brun-streg-under-navlen-syndromet??

Ulla

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej Ulla

Nej ikke lige den brune streg, men pigmentforandringer i ansigtet. En mor fra min store drengs klasse genkendte plamagerne i mit ansigt og sagde det hed “sommerfugle—et eller andet” da de er så venlige at have placeret sig lidt i panden -> ud på kindbenene, så det giver lidt en formation af en sommerfugl*GR*

Og nej jeg synes også kun de er bleget lidt:( Den mor jeg talte med sagde der var gået 2-3 år før hendes i ansigtet var helt væk…..

Ja det var ikke så opmuntrende…

Hilsen – Christina (fra juli 04)

majapemajape
    Medlem

Ja jeg har også stadig stregen fra navlen og ned. desværre fortalte en anden mor at hendes læge mente ikke den ville gå væk!!!!

Og det ser jeg netop som en grund til at gå i bikini, for når man blir brun, går jeg ud fra den blir mere utydelig!

Så frem med bikinien til sommer….. og du og jeg er jo ikke de eneste der har den :0)

jhm2806jhm2806
    Medlem
    mor2gangmor2gang
    Medlem

Fra navlen og ned! er det virkelig hvad du kan præstere? Min streg starter næsten oppe ved brysterne og ned til navlen og så er der jo den fra navlen og ned :0/ Og nej, jeg kommer ikke i bikini til sommer, men ikke pga stregen, men mere DELLERNE. Jeg vil jo ikke være skyld i at en hel strand bliver søsyg.

Spøg til side. Ulla, frem med bikinien, stregen viser jo bare at du er blevet mor og er efter min mening bare en charme til.

Tina

majapemajape
    Medlem

Griner til jhm2806
    lyserød så må du vel finde noget selvbruner frem.

Og til jer der ærger sig over deller til maven: kan man ikke købe en badedragt med korset i?
    Det er jo ikke morsomt at gå fuldt påklædt når det er højsommer!

knuz Maja

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.