Alenetid ?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej alle.

Gud, hvor trækker Caya tænder ud i øjeblikket !! I går skulle min mor prøve at passe hende et par timer. Hun har passet hende en gang tidligere, men det gik helt i smadder, da hun skreg og skreg. Min kæreste og jeg kom flyvende – næsten med maden fra Jensens i en pose. Vi skal til julefrokost d. 4 og jeg ville godt lige have, at min mor prøvede igen inden da. Og det var så igår. Jeg var ikke særlig optimistisk da jeg tog derfra og det viste sig også, at det var berettiget. 1 time efter vi var taget afsted ringede min mor – Caya var HELT oppe at køre. Min mor har været dagplejer i 7 år og er vant til lidt af hvert – er bestemt ikke sart ! Og når hun ringer og beder os komme, er det altså fordi det er slemt. Faren FIK denne gang maden i en post og afsted vi fløj ! Da vi kom derud tog det mig over 15 min at få hende til at falde til ro igen. Aldrig har jeg set hende sådan, gud jøsses hvor var hun ked af det…. Det er bare så hårdt. Min kæreste og jeg har haft 3 timer sammen alt i alt det sidste halve år og det lader ikke til, jeg skal gøre mig de store forhåbninger om julefrokosten. Jeg kan ikke finde ud af, hvad der sker med hende. Min mor er det roligste menneske jeg kender og alle andre børn ELSKER hende. Min mor var virkelig ked af det – begyndte at sige, at deres kemi måske ikke passede sammen og måske det var hende, Caya ikke kunne med. Fandme synd ! Men det tror jeg virkelig ikke. Jeg tror måske bare, at Caya er meget mor / far fikseret og aftenen er et rigtig dumt tidspunkt for hende at blive passet på. Der har hun altid være mere urolig og bryst-trængende.
    Er der nogen af jeres små pus, der har været sådan ? Hvad gjorde i ? Tænk hvis hun skulle ud og passes her om 14 dage, hvor hun er et halvt år. Stakkel Caya og stakkels dagplejer ! Nu er jeg jo heldigvis hjemme til jeg finder et job.

Knus MEtte

Anonym
    Gæst

Jeg synes at Rumle havde en periode fra han var ca 2-4 måneder hvor ingen andre end mor og far duede … til stor skuffelse og ærgelse for bedsteforældrene … men nu er han glad for alle igen. Vi har ikke haft den store bekymring mht til alenetid for han sover fra 19-20 om aftenen så vi har jo megen tid sammen der…

men jeg gruer for på lørdag hvor jeg skal til en koncert og Martin bliver hjemme … for den lille fis vil bare ikke tage en sutteflaske og ååååhhh hvad hvis han vågner (han vågner gerne en gang i løbet af aftenen og vil have lidt hygge-bab) og hvad hvis han ikke finder sig i en sut istedet og stakkels martin … Han er nu rimelig ubekymret så jeg burde slet ikke bekymre mig – det er jo ikke mig der skal stå med skrigeungen … men alligevel … man er vel en hønemor :o)

Ulla & Rumle 19 maj (hey den er over midnat – så har han fødselsdag ½ år ….. wauw)

Anonym
    Gæst

Mads sover også tidligt, så vi har også meget alenetid om aftenen. Vi har fået passet ham et par gange, en gang hos min ældste søn og et par gange hos farmor. Han græd lidt i starten hos storebror, men jeg det var ligeså meget fordi de var nervøse for at han skulle skrige. Nu ved jeg ikke hvor tit Caya ser sin mormor, men hvis det er hende der skal passe hende d. 4, kunne det være en god ide at besøge hende lidt oftere de næste 14 dage og måske bare går en time. Jeg har også fået fortalt, at hvis børn skal passes er det bedst hvis de bliver hentet, for så føler de ikke de bliver “forladt”. Og det skal de ikke være så gamle før de fornemmer. Det er i hvert fald det vi gør når Mads skal passes.

Held og lykke.

Charlotte

Anonym
    Gæst

Ja jeg står selv med et kæmpe problem!!!! 1.Des. skal jeg til udlandet i 5 dage (Gulp!!!) Jeg skal opereres i tyrkiet og min kæreste skal med. Sonja skal være hos sin mormor….Hjælp, hvordan skal det dog gå??? Gode råd modtages gerne!!! Hun er nemlig ikke glad for at undvære os om aftenen!! Græder helt ustyrligt *snøft*. Jeg kan ikke afbestille tiden da jeg så mister enormt mange penge + får ikke muligheden for at få operstionen en anden gang! Og jeg tør ikke tage hende med da jeg næppe vil kunne tage mig af hende! Hjælp, hjælp, hjælp!!!

Knus

Eydna

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.