lige en lille klam historie…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2004 lige en lille klam historie…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Allesammen.
    Ja så kom dagen hvor vi alle skulle julehygge med æbleskiver osv.
    Mit lille pus på 7 mdr. skulle selvfølgelig smage sin første æbleskive, og hvad skuer mit øje da jeg deler den i to fordi at hun ikke kan magte den hel…….. EN HALV HVEPS…… AAADDDD siger jeg bare . Jeg var sgu ved at knække mig, og blev helt fra den , hvad nu hvis jeg ikke havde delt den ?????
    Ja det var så sidste gang vi fik købe æbleskiver. Jeg ved godt at man ikke kan beskytte dem for alt , men det her var lige i overkanten syntes jeg..
    Mange julehilsner fra heidi og lærke

mogmsmogms
    Medlem

Hej Heidi:o)
    Fy for helvede hvor klamt:-/
    Har du gemt posen OG HVEPSEN???? Ring til dem, så beder de dig sikkert om at sende indholdet. Og så plejer de at sende et eller andet som kompensation for hvepsen.
    Jeg har prøvet det med brød fra HATTINGS og med COCA COLA.

Men hvor var det heldigt at lille Lærke ikke fik fik spist den.

Maria + Arthur(160504) + 6+4

Anonym
    Gæst

Ja jeg har gemt posen og resten af æbleskiven. Jeg har ringet til dem , og de har bedt mig om at sende det til dem. Så det gør jeg idag. Så må vi se hvad de melder tilbage med. Jeg skriver igen , når jeg får besked fra dem.
    Knus heidi

Anonym
    Gæst

Hvor var det godt du delte den !!! Jeg håber de sender dig en kæmpe gaveregn i kompensation! Hvis ikke så kontakt en avis, for sådan noget må bare ikke ske !

Knus LambadaBamsen

Anonym
    Gæst

Ja det blev så ikke lige til nogen kæmpe gave regn…… Jeg har idag modtaget et brev hvor de undskyldte, og en vedlagt check på 65 kr til at dække for de to poser jeg købte og portoen… Lidt tamt syntes jeg… knus heidi

Tinne3Tinne3
    Medlem

Det er muligt du har skrevet det et sted og jeg ikke kan se det. Hvor kom de æbleskiver fra ?
    Knus Cat.

Anonym
    Gæst

Hej Cat…
    De kom fra aldi…
    Knus Heidi

mogmsmogms
    Medlem

Det er edder tamt:-(:-( Sølle 65 kr:-(:-( Du sku næsten prøve at henvende dig til ekstrabladet………………

Jeg tror nok at jeg havde brokket mig lidt mere:o)

Maria + Arthur(snart 7mdr) + 7+2

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.