Back in business…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2004 Back in business…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    ungerunger
    Medlem

Længe savnet…..:-))

Tja jeg er ved at pakke kufferten fra April,for idag er jeg gået 1 dag over tid,men har desværre taget en test med negativ resultat…

Men du har ret,der er mange nye navne på April.

Knus winnie

Anonym
    Gæst

Ja, jeg kunne jo godt se, at du er ved at flytte med over på maj. Øv…. du har jo også ventet længe efterhånden! Bare vi dog snart kunne strø om os med nogle gode nyheder og lidt babystøv!

Knus, Mille

Anonym
    Gæst

Hej alle “gamle” og “nye”,

Ja, så er min ferie desværre slut…. Det har ellers været en skøøøn ferie, der bare gik alt, alt for hurtigt… ØV!

Jeg kiggede lige forbi april først – næsten kun ukendte navne – jeg kan jo desværre se, at mange af mine gamle “bekendte” er gået over på maj. Men et par graviditeter blev det jo alligevel til – det er bare SÅÅÅÅÅ dejligt at læse.

Jeg kobler mig nu også selv på her på maj, men jeg havde jo heller ikke forventet andet – min mens. kom den dag, jeg gik på ferie… Næste forventede mens. er på fredag, og ja, den kommer selvfølgelig også.

Den gode nyhed fra min side er, at vi starter indledningen til behandling tirsdag i næste uge, hvor vi har en tid hos vores læge. Så må vi se, hvor længe vi skal vente…

Selvom ferien er slut, er det nu meget dejligt at være tilbage her…. Jeg vil læse alle jeres indlæg, når jeg har fået flyttet de meterhøje bunker, der ligger og skygger for min skærm!

Knus til alle, Mille

Anonym
    Gæst

Tak for de trøstende ord om, at det bliver meget bedre om en uge….. Kan så kun glæde mig til det – for lige nu har jeg mest lyst til at skride fra det hele og tage hjem!

Jeg skulle jo egentlig ha’ været på Bali. Men så torsdag eftermiddag (inden vi gik på ferie fredag) ringede rejsebureauet til min kæreste…….. Seriøse problemer – der var gået “noget” galt med bookingen af vores returbilletter. Vi kunne ikke komme hjem den planlagte dag – kun 5 dage før.

Heeelt ærligt….. Hvem f….. gider at tage 5 dage til Bali??? Og hvad er “noget” egentlig????

De beklagede op og ned ad stolper, men de kunne intet stille op. Til sidst blev min kæreste rasende og forlangte vores knap 25.000 retur – selv det gav indledningsvis problemer (er dog løst).

Så stod vi der…. Ingen ferieplaner dagen før vi gik på ferie. Skøøønt, ikke???

Vi blev så enige om at blive hjemme og se tiden an. Ligeså snart der kom en lousy 5 dagns prognose, ville vi pakke bilen og køre til Frankrig. Den kom bare ikke – vejret blev tværtimod bare bedre og bedre.

Så vi har holdt ferie hjemme – og det har været helt fantastisk. Det er helt sikkert ikke sidste gang, vi “kører på chancen” i den retning!!! jeg mener, hvorfor køre rundt i 45 grader i Frankrig, når vi bor 100 m fra en af DK’s bedste strande???? Og har en stor, dejlig venneflok, der inviterer på middage og selv kommer forbi til en sveden grill-pølse ind i mellem????

Nå, må lige arbejde lidt mere…. Vender tilbage senere. Men skønt at høre fra dig igen!!!!

Knus, Mille

pfhpfh
    Medlem

Endelig er du tilbage. Jeg har jo været på en uge allerede og jeg hader når andre har ferie længere tid end jeg har (så jeg har et problem i denne tid :-)).

Det lyder da godt med den lægetid. Det bliver godt at komme igang, når nu I har besluttet jer for det.

Du kender ingen på april…jeg kender ingen på marts og det er da et seriøst problem. Da jeg kom tilbage fra ferie var jeg helt Palle. Jeg genkendte ingen navne – næsten. Heldigvis er de begyndte at brokke sig på siden nu (over alle generne) og det trøster mig lidt, da jeg jo ellers også har været ret alene på det område 🙁

Hvor var det du var henne? Det har jo ellers været kanon vejr i DK (det hader jeg også, være udenlands og så er det godt vejr i DK – nærtagende??? Nej da).

Første dag på arbejdet er slem, men det er bedre om en uge 🙂

Pernille

pfhpfh
    Medlem

Fuck var jeg lige blevet sur…..

Du har ret, hvorfor Frankrig, hvis der er kanon i DK? Men hvis man har glædet sig til at skulle til Bali. Nej nej nej….det havde jeg ikke magtet. Tænk at de ikke tilbød en gratis erstatningsferie i feb? Det må du foreslå, de har sikkert en forsikring til at dække den slags 😉

Vi holdt jo også ferie i DK og hygge os meget, men jeg føler mere at jeg har været på ferie, hvis jeg har været ude at flyve. Altså jeg er ikke en af de irriterende, der “kun kan holde ud at holde ferie udenfor DK”, men jeg synes det dejligt at komme væk noglegange.

Nå men bare I var glade og det var I jo!

Og nu er du tilbage. Take it easy og tag tidligt hjem. Man skal starte forsigtigt.

Talk to you soon

Pernille

Anonym
    Gæst

Ja, du havde ret. Skiathos var bare skøn. Vi kunne ikke lave andet end at slappe af, og det var jo det vi var kommet derned for! Masser af skønne mennesker, dejligt vejr og skønne strande… øhhh, vi blev dog faktisk på Megali ammos stranden hele ferien. Kunne ikke lige klare at skulle køre i bus sammen med 100 blegfede turister der stank af armsved, og så lå vores hotel jo lige på stranden!!! Og aircondition på værelset – så en lille græker fik vi sørme også med hjem..

Held og lykke med behandlingen

Knus Hanne

Og jeg puster lige en masse babystøv herover på siden :o)

pia26pia26
    Medlem

Hejsa.

Vil bare lige ønske dig velkommen tilbage fra ferie.

Du har været savnet herinde kan man læse, så godt du er tilbage.

Det må være rart for jer at der sker noget på babyfronten, selvom det kun er samtale indtil videre. jeg håber snart du har en positiv test. Man må sige det er din tur.

Knus Pia

Anonym
    Gæst

Ih altså…. Jeg tænkte nok, at der var held ved Skiathos!!! 100000000000000000 og lidt flere nuller gange tillykke. Hvor ER jeg bare glad på dine/jeres vegne – nu er jeres lykke da helt fuldkommen, hva’???

Nå pyt, jeg forstår jeres forbehold vedr. bussen ud til Koukounaries…. Det er heller ikke nogen specielt sjov oplevelse. Og Megali Ammos er jo også ganske god – sandstrande i Grækenland er jo ret sjældne, så bare der er antydningen af sand, skal man være glad!

Ih altså – hvor ER jeg bare glad for at høre om din graviditet – det er bare for feeeeedt!!! Hold mig lige opdateret, ikke????

Mange tillykke-knus, Mille

Anonym
    Gæst

Velkommen tilbage 🙂

Det bliver rigtig spændende med de behandlinger I skal igang med.. glæder mig til at høre mere om det!!

Knus Mette

Anonym
    Gæst

Tak for din hilsen.

Ja, det er hårdt at komme tilbage på jobbet igen i denne varme, men det hjælper meget, at man så igen kan sludre med alle tøserne her på siden. Jeg går kun meget sjældent “på” hjemme – min kæreste står og vender øjne ad mig – han synes det er lidt latterligt at skrive her, når man kun er håbefuld-snart-gravid. Og så har jeg i øvrigt ikke ret meget tid om aftenen – vi er stort set altid enten ude eller har gæster, såååååå…….

Ja, vi glæder os meget til at få behandlingen sat i gang. Vi ved jo ikke, hvor længe vi skal vente. Ventetidsinformationerne på Sundhedsministeriets hjemmeside er ikke særlig udførlige når det gælder barnløshedsbehandling.

Hvis der er lang ventetid, betaler vi nok selv “gildet” – jeg er jo en bedaget dame efterhånden, og chancerne for graviditet bliver jo hele tiden dårligere og dårligere som tiden går.

Hvad med dig? Har I prøvet længe?

Knus, Mille

Anonym
    Gæst

Hej igen Pernille,

Ja, min første tanke var simpelthen at anbringe en stor hjemmelavet bombe foran bureauet – sådan lidt Osama-agtigt og meget grumt…

Næste tanke var at forurene Singapore Airlines mad med Coli-bakterier og salmonella i hele min ferie – men tanken droppet igen pga medlidenhed med de stakkels passagerer, der jo ikke var skyld i misèren.

Fejlen ligger iflg. bureauet hos flyselskabet, og de vedkender sig ikke noget ansvar. Men de burde sgu slæbes i retten, de skiderikker! (Man er vel ikke jurist for ingenting….)

Men da der så var terror-bombning i Indonesien igen i sidste uge, var vi nu meget glade for, at vi ikke sad på Bali – jeg tror sgu, at jeg ville have chartret et fly med det samme!

Normalt har jeg det også sådan, at jeg skal have haft en bakke med flymad foran mig, før jeg føler det har været rigtig ferie. Men denne gang har alligevel været anderledes – måske fordi vi har haft så godt vejr, og fordi vi var nogle dage i Rom og Venedig i maj.

Pyhhhh….. Nu er det altså for varmt til at arbejde ret meget længere……. Håber du og din lille spunk kan holde varmen ud!

Vi skrives ved!

Knus, Mille

pia26pia26
    Medlem

Nej vi har ikke prøvet så længe…kun siden april. Så jeg kan vist ikke tillade mig at blive utålmodig.

Men kan da godt irriterer mig lidt at jeg havde ÆL i sidste uge hvor vi slet ikke havde ret meget tid sammen. Og så sidder vi her, lige startet på 3 ugers ferie og har masser af tid til at hygge, hvilket vi også gør…*G* men jeg forstår godt hvorfor der er så mange der bliver gravide i ferien.

Jeg glæder mig til at høre mere om jeres behandling. Det bliver da spændende…*S*

Knus Pia

sanchensanchen
    Medlem

Velkommen hjem – ihh, hvor har jeg savnet dig – du har da vist også været væk længe?! Ja, alle vi gamle hoveder kan jo ikke undvære hinanden, så lige så snart een går videre til næste termin, følger resten jo efter:-)))

Nå, det bliver godt for Jer at komme igang med den behandling – så sker der jo lissom noget….så krydser jeg fingre:-))

Vi snakkes!!

Knuser Sanne

aagaard32aagaard32
    Medlem

Hej Mille

welcome back – jeg er ikke helt væk fra april endnu, men må nok snart set mig slået videre til maj. Havde tænkt på, hvor du mon gemte dig.
    Vedr. behandling så er jeg selv kommet skridtet videre fra lægen der har sendt en henvisning videre til Horsens Sygehus – der har de en rimelig fin klinik. Vejle, som jeg egentligt hører til er nemlig lukket ned.
    Anyway – fra lægen sendte henvisingen fik jeg en tid ca. en måned senere, det synes jeg er godt gået. For når man først er i gang i behandlingssystemet, går det rimeligt hurtigt.
    Men jeg tror sgu jeg ville springe det hele over, og selv betale hvis jeg var dig. Du skal jo først igennem insemineringsforsøg, som jeg ikke giver meget for, inden du kan komme på listen til fx. reagensglas. Alt i alt vel en 2 års ventetid.
    Jeg kommer dog ikke så langt, idet vi allerede har en søn, og så kan man ikke få tilbudt reagensglas.
    Men altså – tag da jeres BALI penge, og brug dem til 3 forsøg på den nærmeste klinik. NU

God arbejdslyst, dødsygt at komme tilbage på kontoret.

KH Christina

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.