Nervøs for scanning idag

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2004 Nervøs for scanning idag

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg skal til 19-ugers scanning i eftermiddag, og jeg er faktisk temmelig nervøs 🙁

Måske er det alle de sørgelige hændelser der har været her på det sidste der sætter sit præg – jeg læste lige endnu èn inde på aprilterminen, det er altså bare så forfærdeligt.

Det er ikke fordi jeg har en følelse at der er noget galt – tværtimod, jeg mærker meget liv og har i det hele taget en god fornemmelse af det hele. Men alligevel……så nager tvivlen mig indtil det modsatte forhåbentlig er bevist?!! Øv – jeg glæder mig til det er overstået.

Mange hilsner Charlotte (18+3)

Anonym
    Gæst

hej charlotte
    jeg er 18+4 og skal også til den skanning idag !!
    modsat dig er jeg ikke sikker på at jeg har mærket liv, det har jeg nu sikkert, forveksler det nok bare med tarmene……
    men min mave vokser kolo-enormt på den søde måde !! så jeg er nu ikke bekymret, glæder mig bare, og håber vi kan få af vide om vi skal satse på lyserødt eller blåt…….
    pøj med skanningen idag og det hele.
    kh

Anonym
    Gæst

Skal selv scannes på fredag og er super spændt – og ja faktisk også en lille bitte smule nervøs, men jeg tror alt er som det skal være.

Glæder mig til at høre om I har fået kønnet at vide 🙂

Kh Mette

Anonym
    Gæst

……men desværre kunne hun ikke se hvilket køn det er. Hun troede måske at det var en pige, men hun var slet ikke sikker, den lå nemlig med navlestrengen imellem benene.

Ellers så alt fint ud, den er lidt større end terminen siger, men det har den været ved alle scanninger så det er ikke noget nyt. Vi holder fast i terminen 2/5, selvom scanningen idag sagde 28/4.

Ihvertfald får vi et aktivt barn………arme og ben gik i et væk, og den havde også hikke imens – den så rigtig sød ud :-))

Lettede hilsner Charlotte (18+3)

Anonym
    Gæst

hej igen
    skanning gik rigtig godt, men en ordentlig omgang, vi var inde i 45 minutter !! den bliver simpelthen målt på kryds og tværs og langs.
    den var vokset fint og havde helt normale mål, lækkert.
    og så var der “to navlestrenge”, så yes, vi skal have en dreng.
    ikke at vi havde noget ønske, men det er hyggeligt at tænke på.
    vi var helt overstadige hele aftenen begge 2, totalt fed dag.
    og pøj til dig imorgen mette.
    husk selv og fortæl ik’.
    kh jeanette

Anonym
    Gæst

Hejsa,

Tillykke med de fine skanninger. Jeg skal selv skannes på mandag og er som mange af jer andre også lidt nervøs. Jeg er 18+5 henne og har ikke mærket liv – eller jeg ved ikke om det er tarmene eller hvad det er. Min mave vokser godt nok så jeg håber at alt er som det skal være og at man kan se kønnet. Pyha, som I andre også skriver så er det lidt skræmmende når man hører om alle de her sørgelige hændelser. En kollega var til skanning i forgårs og barnet var dødt – det var i 12 uge og selv om jeg godt ved at man skal tænke på at alt er som det skal være hos een selv, så bliver man alligevel nervøs og betænksom for hvad man selv kan se og få at vide…..

Glæder mig til mandag og nogle gode nyheder……..

ViZart1982ViZart1982
    Medlem

Jeg blev scannet tirsdag. Jeg blev scannet fordi de troede at der var to ellers skulle jeg være længere henne. Men ingen af delene. Der var en sund baby. Jeg var måske 4-5 dage længere henne, men det var ikke så meget som de havde forventet. Vi ville ikke have at vide hvad kønnet. Men hvor var det skønt at se det lille hjerte slå.

Vinni 15+6

Anonym
    Gæst

Er lige på besøg :O)

Dejligt at skanningen gik godt – men lidt øv at sygeplejersken ikke kunne se kønnet…

Ha’ det

Knus Hanne 21+0

malenetoftmalenetoft
    Medlem

Hej
    Vi var til scanning i tirsdags, og var også meget nervøse, jeg har også haft svært ved at tænke positivit, når der efterhånden har været flere og flere triste indberetninger.
    Vores scanning var bare helt fantastisk, og hold op hvor er det helt utroligt hvad de kan se og det var meget tydeligt at vi skal ha en dreng for han lå med benene ud til hver side og med tissemanden lige op i vejret.
    Det var lidt underligt at få afvide at det var en dreng for jeg var overbevidst om at det var en pige, og jeg har gættet rigtig ved de to andre.
    Det værste var at skulle fortælle vores datter på 6 år at det ikke var en pige, men endnu en lillebror, for hun har hele tiden sagt at hvis det er en dreng kommer han ud til mormor, for hun har altid geren vil havde haft en dreng, men hun tog det nu pænt.
    Knus fra Malene

malenetoftmalenetoft
    Medlem
    lykholtlykholt
    Medlem
    20maj200420maj2004
    Medlem

🙂 mon ikke hun gerne selv vil beholde ham når hun har tænkt lidt over det ;)))))

Tillykke

Anonym
    Gæst

med jeres scanninger allesammen.

Dejligt at det gik godt.

Vi trængte vist også til nogle lidt gladere historier her på siden.

Kh Mette

Anonym
    Gæst

hejsa

ville bare lige sige at jeg var til skanning i går og det gik godt. Den lille var supersød, sparkede og bevægede sig hele tiden. De kunne ikke se om det var en dreng eller pige – lidt surt, da vi gerne ville vide det, men alt var som det skulle være og det var jo det vigtigste. Min termin blev rykket lidt frem men så er ventetiden jo bare det kortere.

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.