Plukveer

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvor mange må man have? Hvor ondt må de gøre?

Jeg har simpelthen haft on/off plukveer (eller noget andet noget, sammentrækninger af livmoderen og en slags smerter, men ikke så jeg ikke kan holde det ud – det bliver bare hårdt i længden) siden kl.3 i nat. Jeg lå vågne fra 3-7 og så faldt jeg endelig i søvn.

Da jeg vågnede havde jeg det ok, men bare jeg rydder lidt op eller lign. er det lige som om den nederste del af livmoderen spænder.

Sådan synes jeg ikke, jeg havde det, da jeg ventede min datter i 2000 – og slet ikke i uge 21.

eneleheneleh
    Medlem

det lyder som om du har rigtig mange plukveer, så du skal slappe godt af.. prøv evt. at trække vejret dybt og puste langsom ud det kan for mig, få dem til at gå hurtigere over..

men hensyn til hvor mange… ja jeg er selv sygemeldt pga. for mange plukveer og smerter… man siger at der ikke må være et mønster i “veerne”. Hvis det fortsætter ville jeg da lige ringe til lægen imorgen … det kan også være anderledes da du er andengangs-gravid, så får man vist flere…

du skal slappe godt af i dag! KH Linda (april)

Anonym
    Gæst

Jeg har også frygtelig mange plukveer. Faktisk så mange at jeg nu er blevet sygemeldt – i fredags. kan simpelthen ikke lave noget uden at få ondt. Nu er jeg så spændt på om det bliver bedre i løbet af graviditeten, eller om det bare er noget jeg skal leve med… For så synes jeg der er lang vej endnu.
    Jeg er selv 2. gangsgravid og mærkede dem overhovedet ikke i samme grad første gang. Denne gang er jeg noget sølle.
    Men at slappe af er den bedste medicin synes jeg. Det er bare ikke nemt at slappe af hele tiden.
    Knus Camilla 20+0

Anonym
    Gæst

Jeg synes heller ikke, det er nemt at slappe af – i hvert fald ikke mere, end jeg gør nu.

Jeg går hjemme og det eneste jeg skal er, at aflevere + hente min datter i børnehave (og så har jeg hende alene, til min kæreste kommer hjem, om eftermiddagen og om morgenen), købe ind til dagen og vejen *S* og passe vores hus og katte lidt…Jeg får for det meste lagt mig hver dag og får enten sovet eller slappet godt af en times tid og jeg tager tingene stille og roligt – næsten altid…Det kan næsten ikke blive mere afslappende uden at gå i stå 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.