Sidestiks-agtig følelse i venstre side

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2004 Sidestiks-agtig følelse i venstre side

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har de seneste dage haft ret ondt i venstre side (lidt ligesom sidestilk) når jeg går i rask tempo.
    Det er ikke noget jeg tænker over når jeg sidder eller går stille rundt.

Nogen der ved om det er noget man skal være opmærksom på? eller om det bare er sådan en alm. graviditets-ting ligesom ligamentsmerter?

Kh Mette

beth03beth03
    Medlem

Hej Mette,

Jeg kan godt genkende det du beskriver fra min første graviditet, og for mit vedkommende fandt jeg længere henne i graviditeten ud af, at det var plukveer, der føltes på den måde når jeg gik enten hurtigt, eller meget langt.

Jeg er allerede begyndt at have fornemmelsen igen denne gang. Hvis det ikke ligefrem tager overhånd eller er uudholdeligt, så skal du ikke være nervøs.

Det kan selvfølgelig som du selv er indepå være en form for ligamentsmerter, altså ledbåndende der giver sig under øget belastning, og så må du jo bare gå lidt langsommere hvis det gør for ondt:-)

glædelig jul

Beth

Anonym
    Gæst

Tak for dit svar 🙂

Det lyder logisk nok.. havde heller ikke en følelse af det var noget vildt, men rart nok lige at tjekke det ikk.

Glædelig jul til dig også

Mette

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.