Fastelavn

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej piger.

Selv om der er blevet meget stille her på april 2004 prøver jeg lige med et indlæg.

Hvad skal jeres børn være til fastelavn? og kender I nogen gode steder hvor man kan få billige kostumer eller har I selv et fra evt større børn som I vil sælge til en god pris?

Julie har forelsket sig i en Snehvide prinsesse kjole. Men den koster 200 kroner og det synes jeg ærlig talt er for meget for tøj til en enkelt dag. Og i sidste uge ville hun være Pippi, så hvad nu hvis Snehvide ikke er sagen når vi kommer frem til fastelavn, så er pengene spildt!!

Hvad gør I?

Hilsen Kamilla, Julie 210404 og Laura 200606

Hej
    Har set at Aldi har klæd ud tøj i denne uge til 59.95 kr.
    men har nu tænkt mig selv at sy. Synes det er lidt kedeligt, at alle kommer i det samme.

knus tine

Anonym
    Gæst

Mine evner rækker overhovedet ikke til at sy selv, så jeg er nødt til at ty til noget købt.
    Med mindre der er nogen der har lyst til at sælge ud af deres hjemmelavede kreationer. Så er jeg meget interesseret.

Men Aldi skal da tjekkes.

Kamilla

Anonym
    Gæst

Hej Kamilla

Lur mig om det bliver den eneste og sidste dag Julie får lyst til at klæde sig ud som prinsesse;-)

Her er husets “Belle-kjole” og to fe-kjoler ihvertfald hver en krone hver i leg og prinsesse-nykker!

Sally vil vist være Andrea -ligesom sidste år og kan heldigvis stadig passe det kostume som blev købt til storesøster (hvis Summe læser med så ved hun helt sikkert hvad jeg taler om;-)).

Kh
    Anne Mette

Anonym
    Gæst

Hej Anne-Mette.

Du har fat i noget, den kan selvfølgelig bruges til udklædning bagefter. Det er ikke rigtig noget vi har gjort i her i huset. Jeg synes også hun vokser for hver dag lige i øjeblikket, men en lidt stor størrelse, så kan den jo sagtens bruges til leg i et stykke tid. God idé.

Kh Kamilla

summesumme
    Medlem

jamen det gør summe da :), og det er faktisk ikke særlig længe siden at jeg kiggede på billedet af vores “Kaj og Andrea”.

Desværre er det ikke lykkedes mig at overbevise Rebecca om at hun skal være Kaj i år, hun VIL være pamsesse (ligesom de andre år), eller også mener hun at moar passende kan købe et havfruekostume til hende (og det vil moar ikke, for vi er ved at drukne i udklædningstøj :)).

Kh.
    Jeanette

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.