Det er lige før ørerne falder af!(mest om storesøster 5½)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Det er lige før ørerne falder af!(mest om storesøster 5½)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det er skæmmende hvad sådan en 5½-årig har med hjem fra børnehaven:

Her er Per, Postmand Per
    I sin bil med sin lille kat Emil
    Per kør’ rundt med bomber
    sprænger folk i stumper
    Postmand Per er en meget farlig mand!

-den var lidt sjovere FØR den seneste terror-aktion, men selv da havde vi lidt svært ved at finde en grimasse der kan passe.

Lidt sødere var det da hun pludseligt ville vide hvordan en baby kommer IND I maven på moren. Det svar der lige var overskud til der midt i madlavningen var at babyer ikke kommer ind i maven, de vokser frem af et lille æg. Men hvor kommer ægget fra? Jo, dem har piger og damer faktisk inde i maven lige fra de bliver født! Tænke tænke, tænke…. Men mor, de begynder først at vokse når man bliver stor eller hvad? Jo, min skat….. TO BE CONTINUED!

I morges talte Anders og jeg om weekendens program mens jeg stod i bruseren og brugte vendingen “Jeg tænker at…” Louise: Ja,men mor! Kan man godt tænke når man er i bad? Bliver hjernen ikke våd?

Nå, men Sally følger nu også fint med. vores vaskemaskine var brudt sammen og det blev diskuteret om der skal repererers eller købes ny. Sally: Far, kan du ikke købe nye batterier?

Eller for lidt siden da de var på vej ud af døren og Sally ville have den varme “overgangsjakke” som hun lige havde arvet af Louise på. Sally: Mor siger at det snart bliver efterår snart. Måske inden vi kommer hjem!
    Ak, ja sådan som det blæser op lige nu får hun måske ret. Så er det bare synd for far der er afsted i t-shirt.
    De skal foresten købe ind “for sevan” -a.k.a. i Silvan!

Kh
    Anne Mette

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.