Laura er blevet storesøster

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Laura er blevet storesøster

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    spidsmus1spidsmus1
    Medlem

Hejsa

Endelig lykkedes det d. 22. august, 8 dage over termin kom Astrid til verden. Efter en dag hvor jeg følte jeg nærmest havde et hoved mellem benene og ondt når jeg bøjede mig forover skete der noget. Havde haft mange snyde optakter, så jeg turde ikke tro på noget. Og nåede aldrig rigtige at have regelmæssige veer før vi tog på sygehuset. Men heldigvis tog vi afsted, for 1 time og 41 minutter efter ankomst blev Astrid født i et dejlig stort badekar.
    4040 g og 53 cm så hun er 340 g og 2 cm større end Laura var.

En fantastisk fødsel og super jordemoder. Men det gik nu lige stærkt nok.

Laura elsker Astrid over alt på jorden – så det er rigtig dejligt.

5 timer efter ankomst til sygehuset kørte vi hjemad igen.

Hilsen Louise, Laura 200404 og Astrid 220807

eneleheneleh
    Medlem

ja det var da en hurtig fødsel :o) selv fødte jeg Jasper 1 time og 24 min. efter at være kommet på sygehuset og selvom jeg godt kunne mærke rent fysisk at han var på vej ud – fattede jeg det alligevel ikke helt! var ret overrasket da han blev født, men syntes at det var en rigtig god fødsel.

tillykke med hende fra Linda

eneleheneleh
    Medlem

og med at Laura er blevet storesøster… nogle gange går det for stærkt :o)

Knus Linda

Anonym
    Gæst

Hej,

tillykke herfra – også her er det lige op over, så jeg glæææder mig til at få det overstået.

Dejligt at høre, at det hele forløb vel.

Mvh.
    Ulla 37 +4

spidsmus1spidsmus1
    Medlem

Tak for Jeres hilsner. Her går det fortsat godt.

Held og lykke med fødslen osv. når det bliver tid Ulla.

Hilsen Louise, Laura 200404 og Astrid 220807

Anonym
    Gæst

Hej Louise,

tak – jeg har også godt set dig på september 2007 *SSS*. Jeg håber, at jeg også slipper nemt i denne omgang, for man gør sig jo sine tanker. Jeg er nu ved at være på den anden side af panikken: shit, jeg har sgu gjort det igen – nu skal jeg igen igennem en fødsel!

Jeg er jo 3. gangsfødende, så jeg får også tudet ørerne fulde med at nr. 3 kan være en drillepind, og det lader til at holde stik her. Det er altså anderledes denne gang, f.eks. har jeg været så usædvanlig heldig, at jeg de andre to gange er sluppet helt for mærkbare plukkeveer. Men ikke denne gang! Dog kun her i slutningen.

Ulla (Eva 181001 og Anders 020404)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.