Eneleh/Linda

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    summesumme
    Medlem

Hejsa, og tak for din hilsen i bloggen.

Lillebror kom til at hedde Adrian, og han bliver 10 måneder her d. 25, så vi skal snart holde 1 års fødselsdag :). Alle har det supergodt, men jeg er godt hængt op pt. da jeg går og småbarsler med en web-shop med børnetøj.

Hjemmesiden findes stadig http://www.vexby.dk, men det er ved at være længe siden den er blevet opdateret :(, måske jeg skulle se at få taget mig sammen.

Rebecca er ihvertfald blevet TRE år og selvbevidst og bestemmende som sjældent tidligere set. Hun forsøger at køre familien med hård hånd, imens hun skælder ud til højre og venstre, når ikke tingene går efter hendes hoved, og så er hun koldere end et glasøje når vi skælder hende ud. Heldigvis ved vi jo at det er en fase, Christian var igennem det samme, så vi glæder os til det her er overstået.

Christian er lige blevet 5, og er sig meget bevidst at han nu er en af de store i børnehaven. Han er blevet testet til at være et par år længere fremme rent intellektuelt, så han keder sig lidt derovre. Han har sloges noget med det sociale, men det virker til at han nu er ved at have fundet sin rette hylde.

Skriv endelig og fortæl hvor det går med jer. Trives I stadig langt væk fra hovedstaden, og hvordan har ungerne det ???

Knus
    Jeanette

aprillaaprilla
    Medlem

Ja, nu var indlægget jo godt nok til Linda, men jeg vil nu alligevel lige sende dig en hilsen :o) Dejligt at høre, at I alle trives derovre på djævleøen!
    Msn-messenger tog næsten livet af vores pc, så derfor har jeg ikke været på i snart umindelige tider :o( Nu har jeg fået en bærbar (wuhuu) så måske jeg skulle driste mig til at installere? :o)

Jeg er ved at gøre rejseklar.. vasker på livet løs – vi kører til Frankrig i 14 dage på onsdag, og jeg pakker jo gerne ½ år inden afrejse….. bare for lige at være helt sikker på, at vi når det *GGGGG*
    Men med det møgvejr, skal alt tøjet jo tørre inde, så jeg måtte jo hellere komme igang :o(

Sender dig i hvert fald et stort knus herovre fra den jydske muld!! – og glæder mig da til at høre mere om web-shop ;o)

Knus, Aprilla

eneleheneleh
    Medlem

dejligt at høre fra dig… sidder med Jasper på skødet så det bliver derefter!

vi er SUPER glade for at bo på landet og savner slet ikke KBH michael fik sig hurtigt et job og er blevet forfremmet 2 gange siden og med det følger en laaang arbejdsuge… det er det eneste jeg vil klage over*G* Jasper er syg med feber pt. og har haft en del væske på ørene så det er da lidt hårdt når man er så meget alene… men for h…… hvor er de unger dejlige… selvom rebecca og nicholas lyder meget ens.. nicholas tror at alt er til diskussion… og hvis ikke man må få is til morgenmad tager man bare selv når mor er optaget af lillebror….

3 børn… skal i have flere ? jeg tror vi bliver ved de 2 lømler her…. meen det er sku svært at forestille sig at man ikke skal sidde med sin egen lille nyfødte igen…

Jasper græder … jeg skriver igen!

eneleheneleh
    Medlem

ja der gik jo lidt tid før jeg vendte tilbage – tiden flyver:O)

fik smidt adressen væk til din blog- kunne du ikke lige skrive den? hvis nu jeg lige skulle få lyst til at kigge forbi igen :o)

tillykke med Adrian – skrev du på siden her dengang du havde født?? det kan jeg nemlig ikke huske..

ha´ det rigtig godt – knus Linda

summesumme
    Medlem

Hej Aprilla og Eneleh,

Tak for hilsnerne. Jeg ligger pt. vandret. Er på modemesse i BC, og planlægger åbning af web-shoppen d. 15. november.

Linda, bloggen ligger på http://summe.smartlog.dk/ så kan du altid kigger der forbi :).

Hav det nu godt.

Knus
    Jeanette

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.