Så kom lillebror :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Så kom lillebror :o)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    eneleheneleh
    Medlem

Nicholas blev storebror i søndags… Jasper kom til verden ved en lyn fødsel, fra første rigtige ve til han var ude gik der 2 timer og 24 min.!! fødselsberetningen kommer til at være på januar terminen for dem som har lyst til at læse den :o)

det var en fantastisk fødsel :o)) og han er bare så skøn.. havde helt glem hvor forelsket man bliver i sådan et lille myr :o)

det er svært at blive storebror og vi gør alt hvad vi kan for at det skal blive nemmere.. men Nicholas klarer det fint man kan jo kun forvente en reaktion.. heldigvis er far hjemme..

Knus fra Linda,Nicholas og lille Jasper

aprillaaprilla
    Medlem

Kæmpestort tillykke med Jasper :o) Dejligt at høre, at alt gik godt!

Stort knus fra Aprilla

gravidpigegravidpige
    Medlem

Hej Linda!

De sidste dage har jeg faktisk tænkt meget på dig og læser så at du ahr født nu.

Hjertelig tillykke med lillebror og sikke da en lynfødsel. Hvordan gik det egentlig første gang – var det osse en hurtig fødsel?

Jeg skal selv føde om ca. 7 uger, er meget spændt på, om jeg skal ha’ ver i 39 timer igen eller om det kommer til at gå lidt hurtigere!!

Men tillykke med ham i hvert fald!

Knus fra Mette i uge 33

Anonym
    Gæst

Hej hej,

stort tillykke. Dejligt at alt gik vel. Selvom om man inden er “tapper”, er det alligevel skønt at være på den anden side.

kh,
    Ulla

Anonym
    Gæst

Kære Linda

Et kæmpe tillykke med Jasper, hvor fantastisk at det gik så nemt og hurtigt denne gang. Jeg kan godt forestille mig, at det må være vildt at stå med et nyt spædbarn i sine arme – det vækker minder.

Selv håber jeg dog ikke fødslen kommer til at gå meget hurtigere denne gang, eftersom jeg jo gerne vil nå på fødegangen.

Knus, Charlotte, 28+0, og Nikolai, som ofte spørger om baby ikke snart kommer ud…

jane1704jane1704
    Medlem

Hej Linda

Har kigget efter dig inde på Januar 2007 og kunne godt se at du havde været lidt stille så jeg tænkte nok at der var ved at ske noget:-) Og skønt med den hurtige og nemme fødsel, sådan havde jeg det også med Freja, det er bare så dejligt når det går sådan.

Knus Jane, Isabella og Freja 1 år 1. januar

eneleheneleh
    Medlem

for jeres hilsner .. jeg føler mig jo stadig mest “hjemme” her på april 2004 :o))

Knus Linda

Anonym
    Gæst

Hjerteligt tillykke med lille Jasper! Jeg vil fluks kigge ind på januar. Med stor risiko for at blive storskruk:-)

Kh
    Anne Mette
    og Sally der ønsker sig en lillesøster-hund til sin fødselsdag!!!

sarah_79sarah_79
    Medlem

Såan en fødsel bestiller jeg også næste gang…..
    KH. Sarah

spidsmus1spidsmus1
    Medlem

Stort tillykke med Jasper. Det lyder da som om der var turbo på. Dejligt at høre alt er gået godt.

Hilsen Louise og Laura

summesumme
    Medlem

Hjertelig tillykke Linda, og sikke en fødsel :).

Kh.
    Jeanette

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.