Hård mave af Biostrath?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Hård mave af Biostrath?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Da den ene sygdomsperiode efterhånden bare afløses af en ny her i huset, har jeg for ca 14 dage siden købt Biostrath dråber til Liva. Hun slubrer dem i sig…….. men nu har hun fået hård mave :o( Og det har hun ellers aldrig :o(

Skyldes det mon dråberne? For så står valget jo mellem pest eller kolera……

Knus, Aprilla

lisser_blisser_b
    Medlem

Hej,

Jeg har givet Mathilde Biostrath dråber i ca. 4 måneder nu og hun har ikke haft hård mave. Ved faktisk ikke om de kan give hård mave.

Jeg startede med at give hende dem fordi hun altid hostede og havde snotnæst. Siden hun er startet med dem har hun faktisk overhovedet ikke hostet og heller ikke været snottet, fantastisk.

Håber også de ellers virker for jer.

Knus
    Lisbeth og mathilde 190404

Anonym
    Gæst

Hej Aprilla,

Liv får Biostraht og har gjort det siden hun var 8 mdr (tror jeg nok). Hun får det dagligt og kan også vældig godt lide det 🙂
    Men hård mave får hun ikke af det.

Prøv at give Live lidt sveskejuice / mos og hold hende fra bananerne. Ellers godt med vand.

Håber hun snart er frisk igen.
    Irini

sarah_79sarah_79
    Medlem

Vi har også givet Silas Biostrath i et par omgange, når han virkelig har været ramt af sygdom. Vi har aldrig oplevet at han har fået hård mave af dem – og hans mavesystem reagerer elelrs på det meste (stammer helt fra spædbarnsalderen med ham, hvor hans mave var gak) Så måske det kan skyldes noget andet – ellers må du jo prøve at vurdere hvad der er bedst for Liva!! Held og lykke
    KH. Sarah

eneleheneleh
    Medlem

Nicholas er også begyndt på Biostrath for ca. 14 dage siden og hans mave har ikke reageret på det… men de kan jo reagerer foskelligt og hvis hun ellers drikker normalt??…
    Nicholas vil også gerne tage dråberne når altså bare de kommes i lidt saft,cacao eller juice men det må vi jo så tage med :o)

god bedring til Liva .. knus Linda

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.