Giv de små deres julekalender tilbage (Underskriftindsamling)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Giv de små deres julekalender tilbage (Underskriftindsamling)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Fandt dette link på marts04 terminen, og håber, at I også har lyst til at skrive under :o)

http://www.julekalender.underskrifter.dk/index.php

Knus, Aprilla

Anonym
    Gæst

Vi er vist mange, der ikke helt fatter det. Vi har købt
    “Vinterbyøster” på DVD og så ser Liv et afsnit om dagen. Jeg synes også det er fuldstændigt gakkelak at glemme de små i den henseende.
    Vores underskrifter er hermed givet!

Irini og Liv, der har hilst på Julemanden i søndags og taler ikke om andet 🙂

Anonym
    Gæst

….er skide træt af at der ingen julekalender er i år. Liva har stadig ikke ro bagi til at sidde og se fjernsyn, så for hende betyder det ikke noget. Men Samuel på 4½ viiiil så gerne se julekalender, og det der er mest for ham er jo Pyrus – men helt ærlig…..kl. 20!!…..da sover Samuel da forlængst 🙁

Der er sgu’ ikke meget julehumør over det!!

Knus Charlotte + Liva 300404

Camillamor1Camillamor1
    Medlem

og har nu skrevet under.

I vores børnehave har de taget konsekvensen af den manglende julekalender. De har indkøbt Jullerup Færgeby, og ser så et afsnit hver dag til samling, og ungerne æææælsker det.

Mvh. Camilla

sarah_79sarah_79
    Medlem

Ja vi vil have de gode gamle tilbage – og så til kl. 18 – det der julefandango fanger overhovedet ikke Silas, men jeg er sikker på at nogel af de gamle vil være noget for ham. Så har skrevet under og sendt videre til dem jeg kender med små børn..
    Vh. sarah

Anonym
    Gæst

Giver godt nok ikke en bønne for internet-underskrifts-indsamlinger…

MEN jeg syntes godt nok også at de små er blevet brændt af i år. Mine piger skam meget glade for julefandango og Peter Pedal, men Louise HAR efterlyst en sammenhång mellem papkaleneren og det hun (ikke) ser på TV.

Kh
    Anne Mette

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.