Farlig røg

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    gravidpigegravidpige
    Medlem

Hej med jer!

Da jeg skulle tømme opvaskemaskinen da vi kom hjem i går, var der et plastic-skærebræt som var smeltet i den ene ende.

Jeg kunne godt lugte det og åbnede opvaskemaskinen med det resultat at der stod en tyk røg op. Den forpestede hele huset på 2 sek. og vi har måttet sove med åbent vindue i nat. Dagen derpå lugter her stadig en del, men har været nødsaget til at tænde for varmen, da vi ellers ville dø af kulde!!!!

Men så er det jeg blev lidt bekymret: kan det være farlig at indånde den slags røg når man er gravid???

Knus fra Mette i 24. uge

Anonym
    Gæst

Nu er du jo så langt henne, at alle dit barns organer og kropsdele er dannet, så jeg ville ikke være så nervøs. Jeg synes, man læser alle steder, at det er de første tre måneder, man skal være mest på vagt mht. stoffer, der kan give risiko for misdannelser. Der er jo også noget med, at man har kvalme de første tre måneder, fordi det er naturens måde at sørge for, at man ikke spiser noget, der kan skade fostret i disse første tre vigtige måneder…

Sparker den lille? Hvis der stadig er liv i bebsen, ville jeg ikke være nervøs…

Knus fra Lotte4

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.