Så kom kontrakten :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Så kom kontrakten :o)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

D. 1/9 overtager jeg butikslokale i Århus C, så Tryllefeen.dk nu kan springe ud som live-butik, med åbent hver fredag fra 14-18.30, samt første lørdag i måneden fra 10-13 :o)
    – og måske en ekstra dag, når jeg engang får pasning til Liva… Lige nu afhænger åbningstiderne jo totalt af min mands arbejde.

UHA hvor jeg glæder mig!! Og ikke mindst til at få mine ting ud af den våde lade – som igen havde 2 store vandpytter på gulvet efter sidste århusianske skybrud :o/

Butikken ligger på Chr. Kiers Plads 6, kld., 8000 Århus C (sidegade til De Mezasvej, næst efter Frederiksbjerg Torv), og jeg håber da, at nogle af jer kigger forbi.
    – og bekender kulør, så jeg også kan se hvem I er *GGGGG*… Kan lige se et rend af ND-folk, der bare lige skal se giraffen *GGGGGGGG*

Præcist hvornår butikken åbner, afhænger lidt af, hvor meget tid jeg skal bruge på at skrabe gulvlim af – de fjerner nemlig et ækelt gammel kokostæppe, hvorunder der er bar beton…
    Men forhåbentlig midt september :o) I skal nok blive blandt de første, der får besked :o)

Knus, Aprilla

http://www.tryllefeen.dk

Anonym
    Gæst

Tillykke!!!

Det er jo lige i mit gamle nabolag 🙂

Hvor bliver det spændende. Silje og jeg kigger forbi en dag og sætter fedtede fingre på alle de fine ting 😉

Kh Mette

Anonym
    Gæst

Arj, hvor spændende, hvor dejligt for dig!!

Kram, Anne i Wales med Carwyn fra 040404, hvis nogen kan huske os…

Anonym
    Gæst

Det var dejligt for dig!!! – Der er jo ikke lang tid til 1. sep. 🙂
    Håber der kommer rigtigt godt gang i biksen – det har du fortjent!

Jeg ville også gerne kigge forbi en dag, når den bette er kommet ud og jeg alligevel skal ind og besøge mine kollegaer…

Pøj pøj med det hele.

Irini 38+4 og Liv 010404

aprillaaprilla
    Medlem

Hvor har jeg tænkt på dig! Mon du snart skriver en mail? :oD
    Knus, Aprilla

Minnie77Minnie77
    Medlem

Nej, hvor er det dejligt for dig!

Tillykke med det:o)

Knus,
    Iben

Anonym
    Gæst

Har du ikke tjekket mails, jeg sendte en til din hotmail så sent som – høhø hertil aften!!

Teløk igen.

Kram, Anne

Anonym
    Gæst

Hej Aprilla

Et kæmpe tillykke med kontrakten og held og lykke med biksen.

Jeg kigger nok ikke lige forbi, da det er lidt langt fra Odense :0)

Hilsen
    Christina

sarah_79sarah_79
    Medlem

og tillykke med kontrakten!!!
    Kh. sarah

sarah_79sarah_79
    Medlem

han har fået en tendens med at gå rundt med tøj på bøjlerne og sætte dem forsk. steder – og så SKAL han altid liiiiiiiiige røre ved det man i hvert fald ikke skal pille ved som 2- årige (f.eks. i Kvickly, hvor han har fundet ud af hvor kontakten på deres frysere sidder, og det er jo fedt at prøve at slukke dem. Ej han holdes i stram snor pt:-)

birtheparisbirtheparis
    Medlem

Hjerteligt Tillykke Aprilla. Jeg ville oenske at jeg lige kunne kikke forbi !!!!

KH
    Birthe

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.