Tryllefeen.dk live :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Tryllefeen.dk live :o)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Så lykkedes det mig endelig at få fat i noget lagerplads :o)
    En hyggelig lille lade i Terp/Lisbjerg v/Århus.

Så hvis nogen har lyst til at kigge forbi, holder Tryllefeen åbent for de nysgerrige

Lørdag d. 15/7-06 kl. 10-15

Adressen er:
    Elstedvej 63, Terp
    8520 Lystrup

Hvis du lige skal ind og se, hvad du kan være så heldig at få fingrene i, så kig her http://www.tryllefeen.dk. Tilmeld dig evt. nyhedsbrevet, så kan du også følge med i, hvornår butikken i laden holder åben ;o)

Mange hilsner fra Aprilla – der skal igang med at fjerne ca. 7 kg spindelvæv, og prøve at fortrænge massiv angst for edderkopper :o/

Anonym
    Gæst

Jeg er simpelthen så træt af at Tryllefeen bor i Århus og jeg i København. Der er så mange ting, jeg gerne vil købe, men kan ikke overskue økonomien i at få dem fragtet til KBH.
    ØV ØV, er der andre københavnere der har det ligeså, så kunne vi måske slå os sammen om en fragtmand.

Karin

aprillaaprilla
    Medlem

Hej Karin

Jeg regner med at skulle til Sverige i uge 30 – og så kunne jeg jo godt køre forbi København, nu jeg alligevel har traileren med til alt det loppis-guf, jeg skal ha med hjem fra det svenske.

Hvis du sender mig en mail på tryllefeen snabelA tryllefeen.dk, så kan vi nok godt finde ud af noget ;o)

Mange hilsner fra Aprilla

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.