Forsøgskaniner søges

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Forsøgskaniner søges

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Så er jeg efterhånden nået så langt med min web-butik, at den er klar til at blive afprøvet.

Hvis du har lyst til at klikke dig ind, og kigge lidt på varerne, og evt. give lidt feedback på brugervenlighed / – hvor let er det at forstå handelsbetingelserne, hvordan er varesortimentet osv, så ville jeg da bare blive SÅ glad :o)

BEMÆRK BEMÆRK BEMÆRK:
    DER KAN ENDNU IKKE SHOPPES RIGTIGT, selvom linksene er aktive!!!!!!! Så undlad venligst at putte ting i kurven! Por favor..

Knus, Aprilla

og her kommer det midlertidige link:

http://www.tryllefeen.dk/index.php

Når siden kommer i sin rigtige form vil adressen være
    http://www.tryllefeen.dk

Minnie77Minnie77
    Medlem

Det er bare en rigtig flot og brugervenlig hjemmeside, du der har fået stablet på benene.

Dine varer ser også vildt lækre ud! Jeg er da i hvert fald allerede forelsket i noget af det;o)

Jeg vil sige, at det næsten er umuligt at misforstå dine handelsbetingelser. De er rigtigt godt beskrevet og meget forståelige.

Alt i alt vil jeg sige, at det er en flot, overskuelig, brugervenlig og ikke mindst professionel side.

Thumbs up herfra:o)

Knus, Iben

Anonym
    Gæst

Hej Aprilla :O)

Wau – en flot side! Meget overskuelig og god vejledning.. Ihhh, fik helt lyst til at købe et karlekammerskab, en seng og…., men desværre – der er ikke plads hos os (endnu… det kan jo være, jeg lige kan få omarrangeret lidt :O))

Held og lykke med forretningen!

Kh Hanne – 14+5 og Lukas 210404

ElizadkElizadk
    Medlem

Hej Aprilla

Flot side med rigtig gode billeder. Jeg kan også godt lide dine små tekster til hvert billede, hvor du kommer med ideer til anvendelse osv.

Rent praktisk tænker jeg dog på, hvordan du kan undgå at 2 personer prøver at købe den samme ting på samme tid. Det kan måske godt give sure kunder, hvis de nu tror de har købt noget, og så får at vide varen desværre er udsolgt (jeg går selvfølgelig ud fra din web-shop bliver en rygende success, med dertilhørende travlhed ;o)).
    Du skal dælme være hurtig til at udsolgtsmarkere dine varer.

Du får dig godt nok også noget af et arbejde med at opdatere med nye ting hele tiden. Men selvfølgelig, hvis det “kun” er en web-shop, så kan du jo sidde derhjemme og holde øje, og skal ikke stå i en fysisk butik.

Iøvrigt har min svigerfar også en webshop via Scannet (er det ikke det de hedder?). Kan se det er nogenlunde samme opbygning, så jeg går ud fra det er via dem du har shoppen. Hans butik fungerer bare rigtigt godt, og det er et godt koncept Scannet har.

Mvh
    Helle

aprillaaprilla
    Medlem

Systemet er indrettet så praktisk, at så snart en kunde har gennemført en handel, registreres varen automatisk som udsolgt :o) Altså automatisk lagerstyring. God ting!! Og man kan også indstille det, så varen fjernes helt fra siden, og ikk står som “udsolgt” Hader selv at shoppe på sider, hvor halvdelen allerede er solgt :o/
    Hvis to kunder shopper på samme tid, tror jeg faktisk godt de begge kan lægge samme vare i kurven…. og så er det vel først til mølle… men når først én har været ved kassen, så er varen væk for de andre kunder.

Det er helt rigtigt, at siden er bygget op efter et standard koncept – oscommerse hedder det, som jeg bruger. – og jeg fik et kvikt hoved til at sætte det hele op for mig, så nu skal jeg bare selv sørge for tekst og billeder – og for at sende tingene afsted, når folk har bestilt.
    Forsiden er heller ikke færdig….. der skal en ny fe på, og velkomstteksten skal sættes op i en billedfil med fine blomster :o)

Men ja, det tager meget tid at fotografere og lægge billeder ind. Især fordi alle fotos også skal komprimeres, så siden ikke tager lang tid at downloade.. Men jeg er sikkker på, at lækre fotos sælger bedst :o) og der er gået en hel sport i at lave søde opstillinger… og så føles det jo ikke som hårdt arbejde :o)

Faktisk er min eneste bekymring lige nu, om det virkelig kan kombineres med at have Liva-pigen hjemme hver dag… eller om jeg kommer til at sidde klistret til skærmen nat efter nat :o/ Men…. der skulle være en vuggestueplads til oktober…. sååå…
    Manden min har fri i dag, så det er bare med at få lavet noget….. så jeg løber igen :o) tak for feedback :o)

Knus, Aprilla

chnejadrchnejadr
    Medlem

Kære Aprilla

Jeg synes det er en rigtig fin butik, du har lavet. Der er én ting jeg synes mangler – og det er information om butikken. Hvem har den – postadresse osv. Det er sådan en ting jeg selv kigger efter når jeg handler på nettet – hvem har butikken, og hvordan kommer jeg i kontakt med dem?

Det med troværdighed på nettet er svært. For alle og enhver kan jo lave et website m. kontonummer – men hvordan ved man om de er seriøse. E-handelsmærke, at man kan betale med dankort via sikker løsning osv. er tegn på seriøsitet – men det har en nystartet butik jo ikke mulighed for fra starten. Så derfor er det vigtigt at man i det mindste har kontaktoplysninger – evt. lidt om den der starter butikken. Ja, det kan være fake oplysninger, men det er trods alt med til at signalere troværdighed 🙂

Jeg ville ikke handle et sted, hvor jeg kun kunne se en webside og ikke kunne skimte personen bag. For hvordan ved jeg, at mine penge ikke bare forsvinder, når jeg forudbetaler på kontoen??? Altså jo, jeg ville jo nok godt handle hos dig, men det er så også fordi jeg har fulgt med fra sidelinjen her i et par år, ikk’? 😉

Held og lykke med din butik – jeg håber du får stor succes 🙂

Knus,
    Christina (m. Mathilde 040604)

Anonym
    Gæst

Hej Hej

Selvom jeg ikke lige er til den slags (er nok lidt mere moderne i min smag), så syntes jeg det er en knald god hjemmeside.

Den er nem at finde rundt i og nem at forstå.

Held og lykke med det.

Christina

aprillaaprilla
    Medlem

Hvis du kigger under “Kontakt Tryllefeen.dk” så finder du både min postadresse og mit telefonnummer (- så slut med netdoktor anonymytet *GGGGGGG* -) og mit fulde navn står i velkomsten på forsiden..

Men jeg arbejder desuden på en tekst omkring butikken, hvad det er vi sælger, hvor det kommer fra, hvorfor vi er startet, og hvem der står bag….. Så skulle den ged være barberet ;o) *G*

Mht dankortbetaling, så har det fra min side været en økonomisk beslutning at vælge det fra. Men jeg er ved at sætte mig ind i e-wire-systemet, og det bliver efter al sandsynlighed en mulig betalingsform, udover bankoverførsel, og kontant betaling ved afhentning.

Når det hele er kommet godt op at køre, og jeg har et større overblik over omsætning, så ska jeg højst sandsynligt også momsregistreres – og så kan enhver gå ind i cvr-registret og få at vide hvem jeg er…..

Knus, og tak for feedback fra Aprilla

chnejadrchnejadr
    Medlem

OK jeg gi’r mig, det var der jo 🙂

Havde ikke nærlæst teksten (men jeg vil så sige at de færreste læser ret meget af de sider de finder på nettet…)

Jeg vil så sige, at du bør have infoen delt op i kontaktinfo (m. adr, tlf., email, kontaktformular) og en “Sådan handler du”-side. Så er det mere overskueligt og lettere at finde for kunden. Alternativt slå betaling, levering, “sådan handler du”-info sammen på én side. Brugervenlighed frem for alt 🙂 (og her har jeg så fået offentliggjort en af mine store kæpheste!)

Det er en rigtig god ide med en “historien bag butikken”-tekst. Ikke mindst fordi du jo har et koncept hvor du sælger ting med historie – så virker det godt at du også fortæller “din historie” – og her tænker jeg ikke på din livshistorie, men på den historie du gerne vil fortælle om butikken. Det er med til at give troværdighed til din butik.

Kan godt forstå at du fravælger dankort-løsningen. Det er dyrt og der er mange små butikker, der ikke har det. Det tror jeg såmænd også de fleste kunder forstår!

Knus,
    Christina

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.