Hvor mange her på april 04 er gravide igen?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Hvor mange her på april 04 er gravide igen?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    gravidpigegravidpige
    Medlem

Hejmed jer tøser!

Jeg er jo gravid i 19. uge med termin den 17.08.06 og var nysgerrig efter at høre, om der er andre der også venter sig igen?

Vi kender jo hinanden herinde på 04 efterhånden::))

Knus fra Mette der skal scannes i morgen og håber vi kan se kønnet::))

Anonym
    Gæst

Jeg har lige været til 1. jordemor besøg og er idag 14+5 dage.
    Har termin d. 13/9.
    Så det bliver dejligt med en lille ny.

Knus fra Malene og Cecilie 180404

Anonym
    Gæst

termin lige om hjørnet , 30. april…..(det bliver så vores 3. aprilbarn)……

Annette

Anonym
    Gæst

Jeg er også gravid er har termin den 12/6.
    Skrev tidligere herpå april siden med brugernavnet krydahl.
    Jeg var til 3D-scanning i går og det var rigtig spændende, fik at vide at vi skal have en pige til, så forhåbentlig får de rigtig meget glæde af hinanden.

Hilsen Kamilla

lui25lui25
    Medlem

Jeg har termin d.11/9, hvilken dato!, men jeg føder vel tre uger før termin igen, så jeg regner med et augustbarn:o)
    Albert snakker tit om babyen, så det skal nok blive sjovt at se, hvad han siger til den, når den først kommer ud, for så bliver der kamp til stregen!!:o))

Kh.
    Louise 15+1, og Albert 2 år på søndag:o)

Anonym
    Gæst

Ja, jeg har termin den 17/9 – men går sikkert over tid, og føder sidst i september…. Det kunne bedst passe :O/

Har iø lige fået konstateret begyndende bækkenløsning – ØV – så nu holder jeg lige lav profil i nogle dage, og ser om jeg får det bedre…. ellers kan jeg vist godt se frem til en laaaaaaaang barsel…

kh Hanne 14+3 – og Lukas 210404

Anonym
    Gæst

Hej Mette

Jeg er også gravid med termin 30. april, så det er også ved at være tæt på!
    Vi skal have en lillesøster.

🙂 lotte

summesumme
    Medlem

Også her, med termin 10. oktober. Skal til MD scanning her d. 31, så det bliver spændende.

Kh.
    Jeanette

Anonym
    Gæst

Hej Jeanette :O)

Det var da meget tidligt for en MD-skanning? Er det mon NF-skanning du skal til? Jeg er i 15. uge, og skal først MD skannes i slutningen af april???

Kh Hanne – 14+5 – og Lukas 210404

summesumme
    Medlem

jow selvfølgelig er det da det. Godt du er vågen, når jeg nu ikke er *GGGGG*

Knus

gravidpigegravidpige
    Medlem

Hej Tøser!

Som nogen måske har læst andet sted, så blev min graviditet afrbudt sidste fredag i 20. uge. Min dejlige lille baby-dreng lider af POTTER-syndrom, svære nyremisdannelser, så han var dømt til ikke at leve.

Jeg har været igennem en hård og lnag fødsel – 20 timer inden han kom ud, vi så ham, rørte ved ham og han er i vores tanker KONSTANT. Han vejde 290 gr. og 25 cm. En lille dejlig dreng.

Jeg håber at vi om nogle mdr. er klar til at blive gravide igen og at det så vil lykkes.

Pøj pøj til jer alle.

Knus fra Mette

Anonym
    Gæst

Mette, det gør mig meget ondt at høre om tabet af jeres lille dreng. Håber du har nogen omkring dig der kan hjælpe dig gennem en smertefuld tid.

Held og lykke fremover

Trøsteknus fra Lotte

eneleheneleh
    Medlem

Jeg er ked af at læse at i har mistet jeres lille søn det er jo det man som forældre fryter allermest.. Jeg håber at solen alligevel vil skinne og ønsker jer det bedste i fremtiden.

Knus og tanker fra Linda

Anonym
    Gæst

Hvor skrækkeligt, Mette. Føler virkelig med jer. Var det ikke slemt at skulle igennem fødslen, når der ikke var et barn som “belønning”? Det har jeg tit tænkt, må være helt ubeskriveligt hårdt. Men sikkert en detalje i forhold til det, man har mistet?

Krydser fingre for jer og sender et stort og medfølende cyberknus.

icebitchicebitch
    Medlem

Jeg læste desværrer ikke lige alle indlæg inden jeg skrev.. men det gør mig utrolig ondt at du skulle opleve det.. det må ha været en hård omgang.. I er i mine tanker.. og ønsker jer held og lykke i fremtiden

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.