At stemme uden stemmeseddel…

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2004 At stemme uden stemmeseddel…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    aprillaaprilla
    Member

Vi er ved at renovere vores køkken……. og den hylde hvor jeg lagde vores stemmesedler har min mand pillet ned – og han har ALDRIG set nogen stemmeseddel ligge der :o/

Kan man stemme uden stemmeseddel?????? Hvis man nu legitimerer sig…. Eller er løbet kørt?

Knus, Aprilla – der håber på svar inden stemmeurnerne lukkes..

ida_nilsonida_nilson
    Member

Hej Aprilla

Jeg går ud fra at du mener “valgkort” ??

Og svaret er ja det kan man godt – det vil nok være en god idé at tage passet med (selvom mindre burde kunne gøre det) til identifikation.

/Ida

aprillaaprilla
    Member

Ja når jeg skriver stemmeseddel mener jeg selvfølgelig valgkort *GGGGGGGGGGGGGGGG* Men tak for svaret :o) Så vil jeg gøre mit til at Århus får ny ledelse ;o)

Knus, Aprilla

Anonymous
    Guest

…så havde jeg Alfred med henne at stemme, og han ville MEGET gerne ned fra min arm og drøne rundt, mens vi stod i kø. Problemet var bare, at han ville løb væk mellem alle folkene, der stod i de lange fyraftenskøer, og jeg ville jo gerne bibeholde pladsen i min kø, så jeg beholdt ham på armen, selv om han blev sur. Så mødte vi en af hans jævnaldrende veninder i vuggestuen, som sad smilende og vinkende på sin mors arm, og så tænkte jeg bare: “Hvem der havde et barn, der ikke altid vil ned, ned, ned”. Alfred HADER at blive holdt fast…er han den eneste, eller hvordan er jeres børn i sådanne situationer?

Knus fra Lotte4

aprillaaprilla
    Member

Liva spurtede rundt med sin heldigvis meget store og fornuftige søster efter sig – mellem de mange mennesker…. Hun gider ikke sidde på nogen arm, hvis hun øjner chancen for at piske rundt.

Knus, Aprilla

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.