Vinterstøvler

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvis man imprægnerer dem rigtig grundigt skulle de kunne holde fødderne tørre. Man skal bare huske at vedligeholde det, altså imprægnere dem flere gange hen over vinteren – hvor ofte ved jeg ikke. Det må de kunne fortælle dig i forretningen.

aprillaaprilla
    Medlem

Af skræk og rædsel for, at alle vinterstøvler snart er udsolgt, har jeg fået lagt et par til side til Liva, som vi skal ind og prøve på lørdag.
    Det er et par rigtig fine Angulus læderstøvler i sølv :oP med uldfoer (til en himmelråbende pris.)

Men nu er det så jeg tænker: Er det bedre med det her membran halløj?? GoreTex eller hvad det nu så fint hedder alt sammen. Altså så de er 100% vandtætte…
    Eller skal jeg tro på det, når damen siger, at det er et spørgsmål om at imprenere (og det kan jeg så ikke stave til… hmmm) dem rigtigt, så skal de nok holde fødderne tørre og varme??
    – for dem kan man jo ikke få i sølv :o(

What to do?

Knus, Aprilla – der falder i svime over sølvsko og støvler til små børnefødder :o/

Anonym
    Gæst

…..skindstøvler, Rap Tex til Liva til 600 mange penge!! Samuel har haft skindstøvler de første to år, og der har aldrig været problemer med våde fusser – og jeg kan slet ikke huske om jeg overhovedet har imprægneret dem, jeg er ikke så god til sådan noget!! Så jeg vil klart anbefale skindstøvlerne, det er naturmateriale hele vejen igennem, og det sværger jeg til (har iøvrigt også lige købt Rap Tex til Samuel – sidste års model var sat ned til 350………YES!)

Mange hilsner Charlotte + Liva (som hele tiden vil prøve sine nye støvler :-))

Anonym
    Gæst

Aner ikk hvad der er bedst, men vi er også faldet for et par lækre Angulus støvler, som vi skal ind i Hønsefødder og købe idag.

Hvor har du fundet dem i sølv??

Mette & Silje

aprillaaprilla
    Medlem

I Hønsefødder ;o)

Knus, Aprilla

Anonym
    Gæst

Men så var de uden snørrer ikk?

Nå men vi endte med et par svinedyre Superfit i mørkebrun, som er med det der Gore-tex 😉
    Der er altid så proppet med mennesker derinde, så jeg troede jeg var smart da jeg stod der klokken 9.59 , men idé havde 100 andre også fået.

Knus Mette

Anonym
    Gæst

Hej – jeg har endnu ikke købt støvler til Alberte, men hun går nok snart (!!!), og med kulden lige om hjørnet kan jeg nok ikke trække den ret meget længere. Meeen, mine erfaringer med skindstøvler til 1-3 årige er blandede. Den størrelse kravler stadig meget, kører scooter etc – og snuderne bliver bare så grimme (hvis man ikke pudser jævnligt). Og det var endda et par lækre Angulus, som kun blev brugt i 2 mdr. Vi har imidlertid gode erfaringer med Eccos Gore-tex (dog ikke da vi ved en fejl tørrede dem i varmeskabet…tsk tsk) – de holder sig pæne en hel vintersæson – med 3-4 impreneringer undervejs. Men tro ikke jeg ikke også falder i svime over sølvstøvler – især fordi vi har den lækreste Okker-gokker kjole med sølvbesætninger på…sikke et skønt match.

Go weekend
    Helle

aprillaaprilla
    Medlem

Og guess what. Ungen skulle ha´ str. 24!!! :-O
    Og det var str. 23 jeg (med et ønske om ikke at have avlet en violinkasseaspirant) havde fået lagt til side……. og de havde den selvfølgelig IKKE i 24 – heller ikke i deres filial i Ålborg.

Life stinks!!!!! :´o(

Nogen der ved, om man kan købe Angulus støvler et sted på nettet???

Knus, Aprilla – stor fan af net-shopping

Anonym
    Gæst
    aprillaaprilla
    Medlem

Tak for linket :o)

Desværre har de ikke den model jeg søger :o(

Knus, Aprilla

Anna44Anna44
    Medlem

Hej Aprilla,

Jeg er også på jagt efter smarte sølvsko, de er nemlig bare så fine:-) Kom lige forbi angulus.dk, og kopirede deres forhandlerliste i Århus c. Måske kan du ringe rundt og høre hvor præcis de har “din” model…God jagt.

Evig Glad Børnesko, 86139909
    Paw Sko ApS, 86126562
    Picasso, 86190040
    Holst Sko, 86129111
    Skoringen, 86128012
    Sahva Care A/S, 86127833
    Hønsefødder Aps, 86763050

aprillaaprilla
    Medlem

Tak for det!!

Har allerede været i Hønsefødder og i Evig Glad uden held (og i Maibom, Magasin og Salling med samme resultat :o(, men de andre vil jeg klart prøve at ringe til!

Knus, Aprilla

zharlottezharlotte
    Medlem

ved de har den model du søger i mange butikker i silkeborg.. altså angulus sølv støvle..

aprillaaprilla
    Medlem

Er det også med uldfoer?? Har nemlig også set mange sølv Angulus i Århus, men desværre uden foer :o(

Knus, Aprilla & Liva

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.