Riskager

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    lykholtlykholt
    Medlem

Hej Aprilla!
    Mine 2 store spiser helt vildt mange riskager det er bare deres hof – men jeg må sige at jeg altså lige venter nogle månder før Andreas skal have sådan nogle da jeg bestemt ikke tror det er så godt når de er så lille
    Knus
    tina

aprillaaprilla
    Medlem

Min sp siger, at Liva gerne må få riskager.

Er der nogen af jer, der har erfaring med det??

Jeg ser jo strax for mig, det her stakkels lille blå barn med en riskage på tværs i halsen.

Knus, Aprilla & Liva 5 ½ md

Anonym
    Gæst

Hej Aprilla,

Jeg hørte engang et råd fra en SP, der gik ud på, at når de små begyndte på brød, skulle/kunne man tjekke deres evne til at “sluge” det ved at stikke en finger op i ganen. Hvis brødet sad der var de ikke klar til brød. Tungen skulle også gerne være klar til at skubbe det klistrede stads bagud. Når tid er har jeg tænkt mig at afprøve med microscopiske stykker, så vi ikke skal ud i at leje førstehjælp og 112.
    Så ingen ingen direkte erfaring, men blot et råd fra dengang jeg havde lyttebøfferne ude i forb. med pasning af andres børn :o)

Knus Maria og Noah 5½md

chnejadrchnejadr
    Medlem

er der ikke salt i riskager eller kan man få dem uden? Troede nemlig ikke de små måtte få salt det først år pga nyrerne?

Knus,
    Christina og Mathilde 14½ uge, så der er laaang tid til hun må få den slags 🙂

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg har enda set dem i 4 forskellige udgaver
    Knus
    Tina og drengene som elser riskager

Anonym
    Gæst

hej christina
    de fås også uden salt 🙂
    hilsner og tillykke med mathilde fra
    nanna og fredrik (jeannette)

chnejadrchnejadr
    Medlem

… så blev jeg da lidt klogere 🙂

Knus,
    Christina (som plejer at spise de salte riskiks, når jeg er på slankekur – de minder da (lidt) om popkorn…)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.