Velkomstdrink

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Er der nogen af jer kloge koner der har en super idé til hvad vi kan servere som velkomstdrink til Livas barnedåb?

De yngste gæster er 10 år – (altså lige bortset fra hovedpersonen, der får velkomstmælk i stedet) – så jeg tænkte at man måske kunne lave en voksendrink og så den samme til børnene, bare uden alkohol i deres, for at gøre det lidt nemt. Men hvad??? Vi skal være i haven, og hvis vejret fortsætter som nu (XXXXXXX fingre) så må den jo gerne være lidt frisk og læskende…

Knus, Aprilla – der desperat prøver at skaffe sig det store forkromede overblik over barnedåben & Liva 20 uger

lui25lui25
    Medlem

Hejsa.
    Hyldeblomstsaft (jeg ved godt det ikke er den dybe tallerken:o)), lidt frosne/friske jordbær i, og til de voksne tilsætter du også lige et skud gin!!
    Wuhuu, man bliver bare i så godt humør, og så læsker det jo også utroligt meget, i hvertfald den dag, det bliver drukket!!:o)

Kh.
    Louise og Albert (Han får nok også lige velkomstmælk!!)
    http://www.123hjemmeside.dk/albert

Anonym
    Gæst
    kitterkitter
    Medlem

Eller en af de nye sjove Fanta med vodka eller Gin. Ex. vandmelon.
    Du kunne også lave den gode gamle: Udhul en vandmelon og hæld sprut i (og tage lidt fra til børnene først).
    Knus Kit

Anonym
    Gæst

…..en velkomstdrink af 4/5 mousserende hvidvin, 1/5 hyldeblomstsaft (blandet med vand). Vi hældte det i høje glas og kom et par frosne solbær og et sort sugerør i – det var et hit. Til børnene kan du jo undlade hvidvinen og evt. hælde lidt danskvand i så deres også er mousserende.

Mange hilsner Charlotte + Liva 300404

aprillaaprilla
    Medlem

Tak piger :o)

Tror jeg springer på noget hyldeblomst med sprudelvino og frosne bær.. og måske da lige et lille touch af gin… UHMN :o)

Knus, Aprilla & Liva 20+2

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.