At sove eller ikke at sove

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2004 At sove eller ikke at sove

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    aprillaaprilla
    Member

Den sidste uges tid har Liva ikke sovet mere end sammenlagt 1-1½ time fra kl 8 morgen til 23 aften Gerne fordelt over lure på 5-20 minutter …… + vågnet 2-3 gange i løbet af natten for at spise
    ….. og jeg har været ved at blive nuts!!
    Heller ikke projekt-sov-nu-baby med mikrofonen i barnevognen har været nogen succes :o(

Sad og klagede min nød i mødregruppen i dag, og mødte selvfølgelig stor forståelse for min så småt begyndende sindssyge…. og fisme om så ikke pigebarnet falder i søvn på vej hjem i barnevognen (5 min. gang) – og sover 2½ time!!!! og jeg var kun ude og vippe en enkelt gang…
    Jeg kan sgu godt forstå der ikke fulgte en manual med den lille trold, for den ville dælan dytme da være tyk. Hun er jo umulig at blive klog på den lille røver….

Men nu har vi indført aftenritual!! Først kartoffelmos, så et (tiltrængt) bad, så en ammetår, og så puttelutte i tremmesengen. Det virkede igår – så det gør det nok også i dag (..og min røv er en vandflyver…)
    Så håber vi bare på, at hun ikke bliver helt hudløs og får dårlig mave *g*

Knus, Aprilla & Liva 18+2

lykholtlykholt
    Member

Hejsa!
    Jeg krydser fingre for at du igen får en rolig nat
    Knus
    Tina

Anonymous
    Guest

Hip hip hurraaaa!….Jeg har fulgt med i dine “søvnløse” indlæg, og ved derfor, hvor hårdt du har haft det….”thumbs up” til dig. Lad os håbe at det fortsætter 😀

Knus Maria

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.