Så falder mors hår sgu af :o(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Så falder mors hår sgu af :o(

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Jeg er begyndt at fælde helt enormt! Mit lange hår ligger spredt rund på hele matriklen. AD og ØVØVØVØVØV

Er der noget som helst man kan gøre? Eller skal jeg bare ud og købe en stor hat? *g*

Knus, Aprilla & Liva 15½ uge

romelin1romelin1
    Medlem

Silica. Jeg har tabt enormt meget hår de sidste to gange efetr jeg havde født, men denne gang satte jeg mig or at gøre noget ved det, og har spist vitaminpiller og Silica siden jeg har født, og jeg fælder slet ikke….

Mvh. Maria

Anonym
    Gæst

Hej Aprilla :O)

Øv, med håret, jeg ved ikke lige hvad du skal gøre ved det :O(

Men vil bare sige, at da jeg var til frisør for nogle uger siden, sagde hun, at jeg ikke skulle blive forbavset, hvis jeg pludselig begyndte at fælde. Der er mange, der slet ikke taber hår, mens de er gravide, men når de så har født, falder alt det hår af, som ellers ville være faldet af, hvis du ikke havde været gravid – og kvinder som har presset meget under fødslen, kunne opleve det i særlig stor stil….

Håber ikke det var for forvirrende – men det skulle altså være helt naturligt… bare lidt træls, hvis man er tyndhåret i forvejen…

Knus Hanne (der stadig har et forfærdeligt hestehår – tørt og stridt…)

jane1704jane1704
    Medlem

Jeg er desværre også begyndt at fælde noget så grusomt inden for den sidste uges tid. Var ellers også rigtig glad da jeg var gravid for mit ellers ret tynde hår var pludselig blevet kraftigt men det ser ud til at glæden varer kort 🙁 Snøft snøft.

Knus Jane

Anonym
    Gæst

Også her! (;-)
    Jeg synes nu det gik hurtigere da jeg havde født Louise. Faktisk var jeg lige ved at begynde og håbe på at det ikke skete denne gang, eller i det mindste ventede til jeg har været til bryllup i starten af september.
    Men øv, bøv!

Kh
    Anne Mette
    -den knap så hårfagre!

Anonym
    Gæst

Hej Aprilla,

selvom det sikkert ikke føles sådan så er alt det der falder af nu faktisk bare alt det du ikke fældede mens du var gravid… Der sker etellerandet hormonhalløj, der gør at man ikke fælder mens man er gravid, derfor har gravide tit sådan noget “smukt tykt hår”, men det er slut nu… Så der’ ikk’ så meget at gøre, er jeg bange for

🙂
    Jenny

PrutPrut
    Medlem

I kæmpe mængder, når det bliver redt.
    Kan i huske hvor længe det bliver ved???

Susana og Victor

designesdesignes
    Medlem

Jeg er også ved at miste den lille smule fylde, der var kommet i mit tynde skandinaviske pjaskehår. Det er rimelig ufedt at se de mængder i afløbs-sien i badekaret, i børsten, og såmen også i hånden hvis jeg lige lader den løbe igennem håret ;-(
    Hvor længe varer det? Det nå gerne stoppe snart – inden jeg bliver lige så tyndhåret som min datter 🙂

🙂 Signe og Liva

MorJulieMorJulie
    Medlem

Hej Aprilla

Jeg har haft det omvendt denne gang, jeg har fældet helt vildt i graviditeten, selvom jeg har spist vitaminpiller, og er nu begyndt, at få mit hår tilbage igen, juhuuuuuu. Jeg har nemlig meget fint hår, der selvom det får en dåse hårlak, har tendens til at ligge fladt ind til hovedt igen efter en time.

Held og lykke med manken, der er ikke noget at gøre ved det.

Julie og Liv

eneleheneleh
    Medlem

hvis presseperioden har indflydelse!! :o) indtil videre taber jeg nu kun hår når Nicholas hiver det af.. :o)

Knus Linda

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.