Striber i fedtet hår…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Striber i fedtet hår…..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Jeg ville jo frygtelig gerne ha striber i mit hår….. Men min frisør siger, at jeg risikerer at håret knækker af, fordi håret er anderledes når man ammer…..

Har I nogensinde hørt om det?

I øvrigt fedter mit hår totalt… Det ligner bare noget der er løgn allerede dagen efter jeg har vasket det! (Plejer at vaske hver 2. dag) Men jeg er nu alligevel nødt til at sætte det op (det er ret langt) fordi Liva konstant får ved det – og jo ikke liiige åbner den lille knyttede hånd igen sådan helt frivilligt *g*

Knus, Aprilla & Liva 11 +3

kannegaardkannegaard
    Medlem

Jeg kalder det hendes abegen,at det altid lykkes hende at gribe fat i mit hår,og så er det næsten umuligt at få hende til at slippe igen…
    Én gang var jeg næsten helt tudefærdig.da det lykkedes hende at sidde tilbage med en stor tåt af mit hår!-Ja de kloge siger jo at man mister en del hår af at amme,men jeg kender den sande grund!!;o)
    Hvis det er lyse striber du skal have i dit hår (og derfor afblegning) er der jo altid en chance for at det knækker.Men ikke ved brune eller røde striber,de skulle da endda virke plejende.
    Hvis jeg frygtelig gerne ville have striber i mit hår,så tog jeg chancen,og fik det!(og købte en god balsam og hårkur med *ss*)
    Knuz Rebekka og Dina 28.04.04

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.