Teorier

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Din teri holder vand! Om man såmå sige.

Den er i hvert fald også sikker her. Ligemeget hvor tungt min datter sover bliver hun sulten når hendes mor skal til at spise – ikke supersmart hvis moren skal have næring til at lave mad til barnet af…

God weekend!

aprillaaprilla
    Member

Man siger, at vand leder elektricitet.

Storm P havde en teori om, at når man nedsænker et legeme i vand, så ringer telefonen.

Jeg har en teori om, at når jeg skal til at spise, så vil min baby ammes…
    – den er sikker HVER gang. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har spist et måltid fra start til slut uden afbrydelse :o) Om så hun ligger i sin sødeste søvn, så vågner hun, når jeg har taget den første bid…

Knus, Aprilla & Liva 10 uger +3

Anonymous
    Guest

Nikolai har det også med at synes at han skal spise med når vi spiser – men jeg er ved at være god til at spise med en hånd, for jeg blev træt af at få koldt mad.

😉 Charlotte

Anonymous
    Guest
    kannegaardkannegaard
    Member

Aj hvor morsomt…
    Hvad tror I så forklaringen kan være??
    Knuz Rebekka og Dina 28.04.04

Hvis I har rester fra aftensmaden så skær det ud og put det i en skål, så er det nemt at varme og spise med én hånd dgen efter!

KH DGP
    der er meget dårlig til at få spist i løbet af dagen når jeg er alene.
    og datter 9 uger

Anonymous
    Guest

Jep – også her…

Det må være derfor, at “man” siger, at man kan tabe sig ved at amme…

Knus Hanne

Jeres teorier er ikke så ringe endda….i pampers-bogen “sans” står der: “Nogle spædbørn kan blive temmeligt ophidsede og vrede når andre begynder at spise, fordi duftene er så stimulerende.”

aprillaaprilla
    Member

Måske det stakkels barn vågner, fordi hun bare gerne vil ha´ en frikadelle? *gg*

Knus, Aprilla & Liva 11+1

camillamorcamillamor
    Member

Juliane vågner HVER gang jeg skal sætte tænderne i noget. Ikke INDEN jeg får smurt/varmet/hældt maden op, men EFTER, så det på denne måde rigtig kan nå at blive træls inden jeg er klar igen.

Jeg har heller ikke tal på hvor mange kopper kold kaffe jeg har drukket. Hver gang jeg får hældt op skal hun liiige ammes, skiftes osv…

Men ja, pudsigt egentlig :o)

Camilla (Juliane 8/5-04)

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.