Nu går jeg snart bananas!!!!!!!!!!!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Nu går jeg snart bananas!!!!!!!!!!!!!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    gravidpigegravidpige
    Medlem

Det er da for vildt det du står igennem.

Jeg har personligt tænkt på dig flere gange om dagen og ærligt talt troede jeg at du lå på hospitalet med din lille prinsesse i armene og var på den “rigtige” side, modsat alle os andre.

Det må være rigtig hårdt for jer både psykisk og fysisk og jeg håber virkelig snart der kommer skred i tingene. Det andet kan jo ikke være meningen.

Jeg tænker på dig og krydser hvad krydses kan.

Mange knus og tanker fra Mette T-19

lui25lui25
    Medlem

Nøj, hvor er det bare belastende!!
    Nå, men mine fingre var efterhånden ved at blive blå af at krydse, men jeg kan se på det hele, at de da vist nok falder af en af de nærmeste dage, hvis ikke du tager dig sammen og spytter lillepigen ud!!:o)

Tror jeg krydser ben i stedet, så kan jeg lave knibeøvelser imens:o)

Knus og pøj pøj
    Louise 35+3, T-32

aprillaaprilla
    Medlem

Der er ikke sket en skid her!!!!

Eller dvs. lidt er der jo sket, for jeg har jo fast klippekort til Skejby Sygehus, som forgæves prøver at kalde min lille baby til orden.

Jeg fik lagt den 4. – altså den FJERDE stikpille igår… Er blevet sendt hjem 4 dage i streg nu, med beskeden om at komme igen næste dag, hvis ikke der sker noget i løbet af natten.

Igår var der så den lille forskel, at det var muligt for en læge at løsne hinderne – ja der skulle jo åbenbart 3 x pille til, før den sølle 1 cm livmoderhals der var tilbage da de begyndte behandlingen, ville forsvinde, men åbningen var stadig ikke stor nok til at ta´ vandet. Så langt så godt.

Det resulterede i en ordentlig omgang plukveer igår eftermiddags og i løbet af aftenen tog de til, så jeg tænkte at NU var det da snart nu.
    Men det var det så ikke :o(
    De gik i sig selv igen omkring midnat – præcis som de andre dage.
    Mit sidste toiletbesøg inden natten bød dog på noget som jeg, uden at være ekspert på området, vil tro var noget af slimproppen. I hvert fald en knap så delikat blanding af blod og slim.

Så nu sidder jeg så her for 5. dag i træk og prøver at puste mig op til endnu en vurdering. Skal møde på hospitalet kl. 14.
    Det er fandme hårdt.
    Lægen igår foreslog at tage 1-2 dages hvilepause, men så måtte jeg lige op og markere, med tårene stående ud af hovedet, og fortælle med store bogstaver, at jeg overhovedet ikke skal ha´ hvilepause, jeg skal bare ha den her baby UD, ellers bliver jeg da sindssyg.
    Så fik jeg en ny stikpille, løsnet hinderne og lidt smertestillende og lidt beroligende med hjem og sove på *g*

Ja ak, det som jeg troede skulle gå som hånd i handske, det har altså udviklet sig til en psykologisk thrillerparodi.
    Og baby ligger bare derinde med de smukkeste, harmoniske hjerteslag, (lige til en lærebog, som jordemoderen så smukt udtrykte det) og vældige spark i mine ribben, der lige skal minde mig om, at hun har det fiiiiint hvor hun er, og ikke har planer om at komme ud.

Såååååå……. ja, hvad kan jeg sige….. I hører fra mig, når der er noget at skrive hjem om…

Knus fra Aprilla Bananas

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Nu har jeg gået og tænkt og tænkt på dig hele weekenden og du har stadig ikke født. Det er da godt nok ved at være irriterende for dig jeg kan godt forstå du er ved at gå amok. Jeg vil krydse fingre for at den lille snart kommer ud til dig.
    knus
    Tina
    35+5

snubbie1snubbie1
    Medlem

Jeg håber, at du vil få held til at råbe dem op. Det der er sgu da helt uacceptabelt.
    Skru bissen på !
    Det kan jo heller ikke være sjovt for den lille – stress påvirker sikkert også derinde.

Mange venlige hilsener & Held & lykke
    Snubbie1

Anonym
    Gæst

Jeg var da sikker på, at hvis der var nyt fra dig i dag så var det fordi du havde født! Øv, bøv…

Nå, men op på hesten igen, Tine. Den skal nok komme!

Kh
    Anne Mette

DitteHolDitteHol
    Medlem

på trods af at der ikke er sket noget endnu..
    Din krop vil tilsyneladende ikke give slip på din skønne prinssese eller var det en prins…???

Vi må ALLE her på nettet sende posetive tanker til dig og så vil der nok ske´noget …..Vi håber for dig ..:-)))

Gælder mig til at hører din fødsels-beretning om nogle dage….
    Nu da du overhaler os andre inden om på motorvejen med 140 km i timen…godt for dig, med den lange vente tid du har været igennem…….
    Gid det var mig….gider ikke mere værer gravidmere…!!! :@))))

Mange afventende forårs-hilsner FRA Ditte 38+4

Anonym
    Gæst

med både arme og ben krydset for dig.
    Jeg kan se, at du har skrevet før middag – og nu er det aften – uden at vi har hørt fra dig.
    Mine tanker går til dig – ligger du lige nu og føder, eller har du allerede din lille pige i armene.
    Glæder mig til at høre nyt.

Knus Pernille

Anonym
    Gæst

gad vide om der snart er glade nyheder fra Aprilla Bananas??

Kram, Anne helt spaendt i Frankrig

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.