Stadig ingen baby :o(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Stadig ingen baby :o(

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    lui25lui25
    Medlem

Har tænkt meget på dig, håber der sker noget snart:o)
    Jeg krydser fingre for weekenden.

Kh.
    Louise

aprillaaprilla
    Medlem

Ingen baby endnu :o(
    Blev sendt hjem igår efter stikpillen var lagt op… og så lå jeg jo dér..
    Fik mange plukveer i løbet af dagen – rigtig mange – og de kom med pænt jævne mellemrum. Men dem kan man jo lissom ikke rigtig bruge til så meget.
    Mellem 22 og 23 havde jeg 3 småveer, som så gik i sig selv igen. Nedtur :o(
    Sov igen som en roterende grillkylling med babydrømme og fantom-veer, så jeg er lidt bombet i dag.

Men i dag ta´r jeg så en tur mere. Skal møde på Skejby kl. 12 til kontrol, og så vurderer de næste etape. – som jo afhænger af om jeg skulle være så heldig at ha åbnet mig bare en liiiiille smule, så de kan prikke til fostervandet.
    Ellers ryger jeg hjem igen med en stikpille..

Men babybarnet har det åbenbart for godt derinde, den lille møjsengøjser..

Go´ dag til alle.

Knus, Aprilla

Anonym
    Gæst

Hvor træls at der endnu ikke er sket noget, men det sker jo før eller siden (og nok før alle os andre), så du må vel væbne dig med tålmodighed – forstår godt du er træt at at ungen ikke bare smutter ud NU.

Held og lykke med det.

Knus Charlotte

gravidpigegravidpige
    Medlem

Og på om du var blevet mor.

Men du skal tænke på at du er så meget længere i processen end os andre og jeg tror der er mange der er misundelige på din situation, incl. mig selv. **SS**

Inden weekndene r omme, kan du kalde dig mor, er det ikke bare for vildt at tænke på???

Du skrev du har haft småveer – kan du ikke prøve at beskrive hvordan de føles???

Jeg kryder mine små pølsefingre for dig og glæder mig til at høre mere fra dig.

Pøj pøj med bebselille.

Knus fra Mette T-22

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg har også tænkt meget på dig og det er skønt at høre fra dig. Jeg vil da håbe at din lille baby snart kommer ud til dig. Vi venter spændt.
    Mange knus
    Tina
    35+2

eneleheneleh
    Medlem

håber for dig at der snart sker noget!! glæder mig til at høre om din fødsel.. :o)

Knus og pøj pøj fra Linda t-16

Anonym
    Gæst

Jeg kan godt forstå at du er ved at gå til af utålmodighed nu. En ting er at gå rundt og vente på noget man ikke aner hvornår skal sek, men når nu processen officielt er startet.

Jeg hepper og håber der snart kommer skub i tingene i “gode gamle” Skejby!

Kh
    Anne Mette

DitteHolDitteHol
    Medlem

for spændende om du ikke kommer igang her til aften..?

Jeg glæder mig så meget til at hører din beretning når din bebse er komme til verden.

PØJ-PØJ til dig og din familie….:-)))

MVH Ditte 38+1

kathja24kathja24
    Medlem

Jeg sad netop idag og tænkte på om hvordan det stod til med din igangsættelse. Havde ellers lige håbet på at du ville skrive, at nu sad du med den lille i dine arme :O)
    Meen jeg håber at det går bedre med anden etapper…
    Glæder mig til at høre mere om hvordan det går.

Kathja T-12

Anonym
    Gæst

gad vide hvad du laver ligenu – er du mon på Skejby med et styks lækker bebs eller skal spændingen vare et par timer eller 24 endnu.

Uuuuuh….

Tanker fra Frankrig,
    Anne, 36+4

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.