Flere råd søges!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Flere råd søges!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Den startede kl.10 med en tid til en vækstscanning og fortsatte hos overlægen, som jeg har gået til regelmæssige tjek hos, da jeg sidst udviklede en svær svangerskabsforgiftning og desuden har været i behandling for for lavt stofskifte, siden min datter var omkring et halvt år gammel.

Mit lille pjok er stadig lille – men holder fast i den nederste tilladelige kurve, som han hidtil har gjort. 1800 g og jeg er 33 + 0.

Desværre var der lidt bøvl i dag – for lidt fostervand. Så jeg blev sendt videre til en CTG-strimmel, som så fin ud. Det med vandet gør så, at de vil se mig 2 gange ugentligt indtil det retter sig. Jeg skal scannes igen allerede på mandag, så det virker som noget, der tages alvorligt.

Er der nogen af Jer, der har erfaring med dette??

Desuden fortalte overlægen, at grundet forløbet og kejsersnittet, da jeg fik min datter, skal jeg selv beslutte, om jeg vil have et planlagt kejsersnit denne gang. Det er helt vildt svært at skulle vælge selv! Veje fordele og ulemper. Det er svært. Jeg er jo ligesom ikke læge. Nogen, der evt. har prøvet begge dele og kan fortælle om deres oplevelser??

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg har prøvet både at føde almindeligt og ved planlagt kaisersnit.
    Jeg fødte ved kaisersnit da min første søn vendte forkert. Hvis jeg skal vælge vil jeg helt sikkert vælge en normal fødsel da jeg syntes det var en større oplevelse selvfølgelig gør det helt vildt ondt men det er glemt så snart du sidder med babyen i armene.
    Jeg forstår godt at du er lidt træt af det hele men jeg håber nu at din baby tager lidt mere på så det hele kan blive godt.
    Knus
    tina
    35+0

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.