I morgen skal slaget stå.

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2004 I morgen skal slaget stå.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    aprillaaprilla
    Member

Ja så er det i morgen de sætter min fødsel igang..

Jeg er helt rundt på gulvet.

Sommerfuglene pisker rundt i maven på mig. (tror nu nærmere det er store flyveøgler).
    Jeg går rundt om min egen r.. og prøver at pakke en taske, og synes så ikke jeg vil pakke noget alligevel, før jeg rent faktisk har veer… Jeg bliver jo sendt hjem med det samme stikpillen er opløst i morgen…. – eller gør jeg? Uuuuh….
    Jeg mangler stadig at male puslebordet en gang, men kan slet ikke koncentrere mig, så det må blive mandens aftenjob…

Men i hvert fald så hører I fra mig igen, når det lille vidunder er kommet med hjem. – Helst inden weekenden er omme!!!

Ha´ det godt så længe allesammen.

Knus fra Aprilla

suus1suus1
    Member
    Anonymous
    Guest

for at det kommer til at gå hurtigt og så er jeg ellers spændt på at høre fødselshistorie…

Knus
    Rikke

gravidpigegravidpige
    Member
    lykholtlykholt
    Member

Hejsa!
    Alt mulig held og lykke til dig fra mig , jeg håber alt går godt jeg krydser fingre for at du hurtigt er ovre fødslen. Jeg vil tænke meget på dig imorgen
    Mange kram
    Tina
    35+0

Anonymous
    Guest

Vil ønske det var mig der skulle føde nu!!!!

KnuZ

Ewa

DitteHolDitteHol
    Member

til dig og din bebse , samt din mand/kærste….men fødslen . :o)))
    Jeg vil tænke meget på dig og dagen imorgen ….du må forsøge at få hvilet/sovet godt igennem i nat så du kan “forsøge” at værer frisk…!!!

Mange posetive tanker fra Holbæk…

MVH Ditte 37+6

Anonymous
    Guest

kære Tine

Jeg kryder fingrene for det hele. Og håber at det ikke bliver et “slag” men en oplevelse;-)
    -og at du snart kan skive og fortælle om guldklumpens ankomst til denne verden!

Kan du sove godt!

Kh
    Anne Mette

aprillaaprilla
    Member

Det er muligt at hormonerne har overtaget her, men jeg bliver altså bare gang på gang så rørt over dette forum!

Til at begynde med tror jeg nok, at jeg synes jeg var lidt for fin til at bruge nettet på denne måde. Til at diskutere oplevelser og følelser med vildt fremmede mennesker…. For man har vel venner??
    Men nu har jeg det sådan, at jeg for alt i verden ikke ville ha undværet det, og kan også mærke hvor meget det manglede i min første graviditet (for 10 år siden, dengang man knap nok havde trykknap telefoner *g*)

Så TAK piger, fordi I giver mig følelsen af, at der altid er én (og ofte mange) der gider lytte, og bare lige sende en hilsen med på vejen.

Og NU må jeg hellere få pakket den taske og komme i seng.
    Det blev heller til meget maling af puslebord, men mon ikke verden består… – vi har sludret og hygget i stedet. Egentlig også en lidt federe måde at bruge vores måske “sidste aften alene”…

Mange knus fra Aprilla

Anonymous
    Guest

Kære Aprilla….

Jeg vil bare lige ønske dig held og lykke med igangsætningen i dag (hvis du da når at se inden du tager afsted…. jeg er godt nok ikke helt tilfreds med at du overhaler indenom på den måde…*SS*
    Håber så bare på at jeg bliver den næste, for det var jo os 2 der skulle starte…..

Babyknus & kram
    Karina T-13 (tja… det er sg lige om lidt alligevel…)

Anonymous
    Guest

….rigtig meget held og lykke herfra:-) Jeg vil tænke på dig….!!!

Glæder mig til at høre fra dig når du kommer hjem med den lille.

KnuZ Tulle.

Anonymous
    Guest
    eneleheneleh
    Member
    Anonymous
    Guest

Alt muligt held og lykke, regner selvfølgelig med at høre om det lille vidunder når du er kommet ovenpå og er klar til at skrive igen. Er det ikke dejligt at tænke på at nu er det ikke længe til………

KH Marianne 34+2

lui25lui25
    Member
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.