I morgen…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    I morgen skal jeg til mit 3 lægebesøg og det glæder jeg mig vildt meget til. Jeg har ikke været nogle steder henne for at blive undersøgt eller andet siden midt i december så jeg glæder mig meget.
    Jeg håber hun kan mærke hvordan den ligger jeg tror selv den ligger med hovedet nedad men nu må vi se.
    Jeg er 3 gangsfødende og her i Nordjyllandsamt er man stort set overladt til sig selv når man er det. Man får 2 jordemoderbesøg og 3 lægebesøg og det syntes jeg er lige lidt nok men jeg kan jo værken gøre fra eller til.
    Så nu må jeg bare glæde mig til imorgen hvor lægen skal kigger / lytte til min STORE mave hi hi
    Knus
    Tina
    34+4

gravidpigegravidpige
    Medlem
    kitterkitter
    Medlem

På onsdag skal jeg til JM. Jeg er meget nervøs for / spændt på vægtskøn og fosterpræsentation. Jeg syntes nemlig ikke at min mave er blevet særlig meget større og jeg har til tider mistanke om at den lille skat ligger på tværs.
    Knus Kit(ter) T-26

eneleheneleh
    Medlem

skal jeg til JM og det glæder jeg mig meget til… syntes ikke maven er vokset (har målt, den er ikke større i omkreds) men alle siger at den er meget rund nu!! :o) den er vist også sunket lidt… på den anden side tror jeg at bebsen er stor! syntes jeg kan mærke den overalt i maven :o))

nu må det gerne snart være!!

Knus Linda T-20

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.