Kombivogne ??

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Vi har fået en brugt barnevogn af min kærestes familie. Det er en ældre model med alm. hårde hjul, og den er lidt slidt og falmet af at have stået ude meget, og den er også noget tungere, end de modeller vi har set på i BabySam.

Jeg ville gerne have en ny vogn, som er nemmere at få ind og ud af busser og tog (vi har ikke bil), og som har lufthjul osv., men vi synes det er lidt dumt at købe en extra barnevogn, når vi nu har fået en – og svigerfamilien bliver måske også lidt fornærmet hvis vi køber en helt ny vogn 🙁

Vi overvejer derfor at købe en kombivogn, som primært skal bruges til transport, og så bruge den gamle vogn til at sove i.

Lyder det som en realiserbar løsning, eller bliver kombivognen for lille ???

Anne 36+6

Hej Anne.

Jeg synes godt at I kan tillade Jer at købe en ekstra vogn. Det er meget smag og behag hvad man vælger af vogn. Mine børn har altid elsket at ligge og sove ude eller imens de blev rullet når vi var ude og gå, så jeg ville vælge en barnevogn med det største liggemål man kan få. Kombivogne er ikke mere end ca. 80 i liggemål og der er en barnevogn 97.

Jeg synes ikke at I skal tænke så meget på svigerfamilien, jeg vil også helst have noget nyt og pænt og som sagt har jeg været rigtig glad for den længe.

Held og lykke, Charlotte 33+2

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg ville ikke købe en kombivogn da vi feks har fået børn med rimelig lille interval og derfor syntes jeg det er smartere med en barnevogn og en klapvogn
    Knus
    Tina
    33+6

PrutPrut
    Medlem

I skal da købe lige det i selv har lyst til. Jeg havde også en ældre brugt vogn, og har nu købt en flot ny Emaljunga.
    I skal bare huske det med liggemålne poå en kombivogn, de er ikke så lange. Min nabos dreng kunne ligge ude i den til han var ca.1 år, hvor i mod min søn på 2½ stadig kan ligge i sin barnevogn. Vi er nu igang med at lade ham sove inde, og det går rigtig godt i hans nye seng.

Susana

eneleheneleh
    Medlem

at købe en kombivogn, og så have barnevognen til at sove i… kombi vognen er jo tit nemmere at komme rundt med pga størrelsen… vi har valgt en barnevogn da vores skal kunne begge dele.

i butikken hvor vi købte barnevogn sagde ekspedienten at kombivogne er til transport, men ikke velegnet til at sove i både pga. størrelse men også sikkerhedsmæssigt….

så mon ikke sådan en passer til jeres behov?

KH Linda

Anonym
    Gæst

Brio Sport-kombi.Vi har høret sååå meget om dem og de skulle være kanon.

KnuZ

Ewa

Anonym
    Gæst

Hej Anne

Jeg synes det lyder fornuftigt. Som det er nævnt er ligge-længden i kombivognene begrænset, men når du kommer dertil at det er et problem er barnet jo ved at være i klapvognsalderen og når du har den gamle vogn derhjemme til at sove i, er det sikkert en fin løsning.

Vi havde barnevogn med til USA, men tog den med tilbage da Louise var 10 mdr. Derefter har vi klaret os fint med en klapvogn og voksipose. Der var alligevel ikke mulighed for at sove udenfor.
    Til den lille nye bliver det klapvognen og barnevognsliften, -en hjemmelavet kombivognsløsning!

Kh
    Anne Mette

heggerhegger
    Medlem

Vi har købt en brugt barnevogn som bebsen kan sove i på altanen, og så har vi købt en trille maxi klapvogn til transport og når vi er i byen. Klapvognen har et liggemål på 94 cm. og der kan være en lift i den, så den fungerer ligesom en kombivogn. Det er selvfølgelig individuelt hvad man synes der er optimalt, men den her løsning tror vi er den bedste for os.
    Knus Heidi T-13

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.