Plukveer som aldrig før…lidt langt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Plukveer som aldrig før…lidt langt

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det startede igår eftermiddag efter at jeg havde brugt formiddagen på forårsrengøring af huset (hvem sagde rede-instinkt) og så skulle være SuperWoman da vi fik gæster, så jeg bagte da liiiige nogle muffins – de blev forøvrigt rigtigt MUMS!!
    Nå, men jeg prøvede så at tælle minutter mellem plukveerne, gisp, 3-5 mins gik der imellem og de nappede da til.

Hen med mig på sofaen – men da jeg så skulle igang med aftensmad og andre sysler, så kom de sørme igen, selvom vi sad ligeså stille og spiste aftensmad.

Hen med mig på sofaen, igen-igen, og manden gik helt i selvsving, jeg måtte jo knap lave en kop te – helt rart at blive opvartet – meeen det kan jo ligesom ikke blive ved. Jeg var ved at ringe til min gynækolog, men gad ikke ud at køre, så da de blev mere spredte, 6-7 mins så opgav vi den tanke.

Men jeg blev nu alligevel lidt forskrækket – for bebselille er jo slet slet ikke klar endnu – lungerne mener jeg og tjah, vi har da heller ikke alt på plads endnu.

I og med at det er anden gang, og min første gang var RET hurtig, så tror jeg nok at jeg må henvise mig selv til sofaen, når jeg kan…!

Åha – hvordan klarer I med børn jer i sådanne situationer? I har jo selvfølgelig familien om hjørnet i mange tilfælde…for det kunne vi bestemt godt bruge pt.

Nok for nu – må hellere pleje sofaen igen.

Kram, Anne, 34+4

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg kan godt forstå du blev lidt forskrækket det ville jeg også blive. Jeg har ikke så mange plukveer lige nu og det er skønt. Jeg har 2 drenge iforvejen på 2 1/2 år og en på 11 mdr. og jeg syntes faktisk det går forbavsende godt herhjemme, selvfølgelig er jeg tit træt men jeg overlever nu sagtens uden en middagssøvn.
    Knus
    Tina
    33+3

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.