Gaaaaaaaaaaaaaaaaab…ZZZZZzzzzzzzzzzzzzz

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Gaaaaaaaaaaaaaaaaab…ZZZZZzzzzzzzzzzzzzz

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg føler med dig jeg syntes også det er svært at sove om natten men glæd dig til at gå på barsel så kan du da sove lidt på andre tider af døgnet.
    Knus
    Tina
    33+1

lui25lui25
    Medlem

Så sidder jeg her på arbejdet, der er to timer til jeg skal hjem, og jeg er simpelthen ved at lægge mig tværs over bordet for at sove!

Jeg er SÅÅÅ træt i øjeblikket, og det værste er, at jeg ikke kan sove om natten. Jeg sover fra omkring 22.00, og så vågner jeg igen ved tre-fire tiden for derefter at ligge vågen til jeg skal op ved halv syv-tiden.
    Det er så frustrerende, da jeg overhovedet ikke er noget bevendt, når jeg tropper op på arbejdet. Her sidder jeg nu og skal finde på gode salgsargumenter til to af vores produkter, og det er sgu ikke den kreative del af hjernen, der arbejder:o)
    Nå, men der er heldigvis kun halvanden uge, til jeg stopper, og så kan jeg nøjes med at hellige mig studiet!

Tag I jer en middagslur, det ville jeg gøre:o)

Kh.
    Louise

Anonym
    Gæst

på mit arbejde med 1 1/2 time tilbage og burde egentlig…
    Jeg er nu også fuldgyldigt medlem af “vågen-om-natten-klubben”, og slæber mig gennem dagen. Når jeg kommer hjem til familien er jeg TRÆT TRÆT TRÆT. I morgen har jeg 2 uger tilbage før barsel, og er snart nede på at tælle minutter.
    Var til vægtscanning i mandags, hvor lægen foreslog mig en sygemelding – men er træthed en sygdom? Der er meget få plukveer, ingen vand i kroppen og minimale smerter i lænden.
    Så jeg føler også med dig, og glæder mig også til at stoppe med arbejdet.
    Knus Pernille (33+4)

Anonym
    Gæst

jeg føler oz med dig.. jeg er gået på barsel, og der hvor jeg er mest frisk er omkring kl 3-4 når mine katte vil ud, og til tider oz når kæresten står op kl. 5… når jeg så vågner hold der helt op. de sidtste par dage har været slem, og min hjerne vil slat ikke som mig mere.. griner..
    hygge til dig… bettina
    32+4

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.