Parabol tv og krykker – status fra Århus

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Parabol tv og krykker – status fra Århus

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    aprillaaprilla
    Member

Så blev jeg træt af dag ud og dag ind at sidde og zappe mellem 3 kanaler… så nu har vi fået parabol tv, og jeg har fået lidt mere indhold i mit liv *G* Nu føles tiden ikke så lang, og jeg kan sidder og se Ricky Lake og føle mig som et bedre menneske *G*

Og så har jeg lejet et par krykker!!
    Min bækkenløsning har jo gjort, at jeg ikke selv har kunnet komme ud… men nu har jeg lejet nogle krykker og satser på, at de skal bringe mig vidt omkring.
    Min læge var nu sikker på, at jeg bare vil få ondt alle mulige andre steder, men det er jeg helt kold overfor. Jeg har ikke været ude i 8 dage (!!!) udover et smut over til naboen, og hvis ikke jeg snart får lidt af mit gamle liv tilbage, så bliver jeg da skør.

Så er der jo godtnok faldet sne i nat, så det bliver ikke lige i dag krykkerne skal prøvekøres, men i morgen, hvor sneen jo gerne skulle være væk igen, går turen til købmanden (ca 300 m herfra) efter Alt for Damerne og Femina. Så sker der da noget. *s*

Knus fra Aprilla :o)

lykholtlykholt
    Member
    Anonymous
    Guest

… det lyder som om det hele ikke er særlig sjovt… Men godt at du nu har fået fat i et par krykker. Jeg håber de hjælper, så du kan gå lidt rundt… Jeg har også lige købt AFD – og skal da vist lige ind og kigge i det og nyde en stor kop varm the…

God bedring

Kh Hanne 31+1

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.