Så blev jeg scannet

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Så blev jeg scannet

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

det var dejligt at høre….. jeg må vente “lidt” endnu….. øv..
    Knus
    Lonnie 11+4

aprillaaprilla
    Medlem

I fredags fik jeg så set den lille sprællert.
    Jeg troede egentlig, at jeg ville være helt cool, – det er jo trods alt mit andet barn. Men jeg måtte virkelig anstrenge mig for ikke at begynde at tude. (Hurra for hormonerne :o)
    Jeg blev virkelig så rørt, da jeg så det lille væsen ligge og cykle rundt derinde. Og det er virkelig en syret fornemmelse, når man intet kan mærke.
    Og da jeg kiggede på min mand, som var klistret til monitoren med åben mund og polypper, ja, så måtte jeg da fælde en tåre.

Pludselig kunne jeg godt gå med til, at jeg stadig skal kaste op en gang imellem, for nu ku jeg jo se, at den var rigtig fin og trives i bedste velgående. – og så er det jo det hele værd.

Knus fra Aprilla 12+5

Anonym
    Gæst

… og rørende. Jeg glæder mig helt vildt til at blive skannet – også selvom det er en lidt mere alvorlig af slagsen (nakkefold). Men bare at få bekræftet at der er liv i den bette, må være så stort :O)

Stort tillykke herfra

Kh Hanne 11+0

lykholtlykholt
    Medlem

Tillykke med det jeg må også vente lidt endnu med at blive scannet (18/10)
    hilsen
    tina
    9+2

Anonym
    Gæst

…..det er bare så fedt, når man har set den lille pjevs!!
    Kan godt forstå du fælede en bette tåre:-)

Og så er du over de magiske 12 uger….din heldige asen! jeg glæder mig sådan til jeg kan runde 12 fulde uger, men desværre blev jeg i sidste uge sat 5 dage tilbage, så det gav næsten en uges mere ventetid….ØV!

Nå, nen tillykke med det fine resultat:-)

Tulle 11+1

spidsmus1spidsmus1
    Medlem

Hejsa

Tillykke med det. Det er bare dejligt med sådan en oplevelse. Jeg klemte også mandens hånd en ekstra gang.

Hilsen Louise

eneleheneleh
    Medlem

jeg syntes også det var helt vildt, da jeg blev scannet.

tillykke med det!!!

kh eneleh

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.