Den kinesiske kalender

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Den kinesiske kalender

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Anonymous
    Guest

Ifølge den kinesiske kalender (på nettet) er Halfdan en pige! Måske skal navnet være Halfsine i stedet? Og måske er hans søde, lille tissemand, som får ham til at fnise, når han får fat i den, en kollektiv illusion. Skal den grønne jakke, jeg er ved at sy til ham, i virkeligheden være lyserød. Vi må heller få ham gentestet!!!!

k.h. en forvirret Mette

aprillaaprilla
    Member

Altså nu er jeg helt forvirret!!

Jeg fortalte min højgravide veninde om den kinesiske kalender, som jeg havde været inde og kigge lidt på på dette link:

http://www.min-mave.dk/snart_gravid/kinesisk_kalender.htm

og sagde kækt, at hun jo nok skulle regne med en dreng..

Hun kunne så fortælle mig, at hun ifølge den kinesiske kalender, som hun lige havde læst om i det sidste nummer af “Gravid”, skulle ha en pige.

WHAT??

Jeg har i dag købt bladet, og siddet og sammenlignet kalenderen dér med kalenderen på min-mave, og de er faktisk slet ikke ens!

Ja, hvad skal man så tro? *GG*

Men nu bliver min mand nok glad, for han skulle ifølge min-mave ha været en pige – som den ENESTE “fejllevering” af alle dem jeg tjekkede, og det har jeg jo haft stor fornøjelse af at drille ham lidt med. Men ifølge bladet skulle han altså være en dreng, og det gør det jo også lidt lettere for mig at forstå, at jeg nu er gravid *GG*

Knus, Aprilla

aprillaaprilla
    Member

i bladet om ikke han skulle være en dreng, inden du klæ´r ham i lyserødt ;o)

Knus, Aprilla

PS. De skriver godtnok, at den kun passer i 90 % af tilfældende – og hvis man så oven i købet selv kan vælge hvilken kalender man vil bruge, så kommer det jo nok til at passe *G*

jeg tror det er lidt som stjernetegn man kan grine af dem hvis de er forkerte og nikke genkendende hvis det passer chancen er 50 % bedre end at spille lotto. ifølge kalenderen på nettet skulle min søster have to piger men ak det er en oliver og en frederik
    tro og håb kan ingen ta fra os
    knus og smil fra Dorthe

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.