Bivirkninger ved ingefær???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Bivirkninger ved ingefær???

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

..at de “bør kun efter aftale med læge (…) anvendes af gravide..”
    Og det skal der stå på alle naturlægemidler, vitaminpiller mv. Det står også på gravitamin, folinsyre mv.
    Da jeg købte mine tabletter sagde de, at der ikke var nogen problemer med at tage dem, når man er gravid.

Musling 8+1 – og meget ynkelig 🙁

aprillaaprilla
    Medlem

Jeg sendte min mand på apoteket efter ingefærtabletter, da jeg her på siden har læst at de virker mod kvalmen for mange af jer.
    Men fru apotekerdame sagde, at dem kunne de ikke anbefale til gravide????????
    Er der nogen af jer, der har snakket med jeres læge om det? Eller kender til, hvilke bivirkninger der eventuel kunne være årsag til, at de fraråder det på apoteket?

Jeg har i mellemtiden prøvet akupunktur, og det tager meget af kvalmen, men ikke det hele, desværre..

I min første graviditet havde jeg kvalme indtil et par uger inden jeg fødte, og tanken om at skulle det igennem igen gør mig fuldstændig desperat!!
    Håber I kan hjælpe…

Knus, Aprilla 8+1

aprillaaprilla
    Medlem

Så må jeg jo bare ha manden afsted igen :o)

Knus, Aprilla 8+1 – og mindst ligeså ynkelig :o)

Anonym
    Gæst

Hvis jeg må komme med et råd, så send ham i netto istedet for apoteket.

Jeg har ikke tjekket hvad de koster på apoteket, men i netto koster de omkring 30 kr. for 100 – det er ca. halvdelen af hvad man skal gi’ i flere supermarkeder.

Jeg har iøvrigt snakket med lægen om det og hun sagde god for ingefærtabletter.

M.

kitterkitter
    Medlem

De behandler også med ingefær, hvis du kaster så meget op at du skal på hospitalet.
    Hilsen Kit

aprillaaprilla
    Medlem

for svarene :o) Havde desværre allerede haft sendebudet på apoteket, da jeg læste om Netto´s priser… men så må jeg jo købe dem dér næste gang :o)
    Nu krydser jeg bare fingre for at de hjælper.

Knus, Aprilla

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.