Fru købmand slår dørene op :o)

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Fru købmand slår dørene op :o)

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author
    summesumme
    Member

Det der med strømpebukser til drenge må kæresten din altså se at komme over. Det er KANON når det er koldt, og de bliver altså ikke mindre drenge af det ;o).

Knus
    Summe

Anonymous
    Guest

Det kan du da ikke vaere bekendt 😉 jeg er jo foerst kommet til puteren igen nu, hvor begge drenge sover soedeligt.

Men saa pyt, saa maa jeg jo bare selv kreere…

Kram, Anne, Fr

Anonymous
    Guest

ja, det ogsaa den besked jeg fik for fire aar siden da jeg koebte MOERKEblaa stroempebukser til storebror, MEN det gad jeg ikke rigtigt at have med at goere, saa paa kom de og holder numsen og benene dejligt varme i kulden ogsaa paa lillebror.

kram, Anne, FR

aprillaaprilla
    Member

Hej Anne Panne

Der kommer snart flere drengebukser, hvis du skulle gå kold ved symaskinen :o)
    – men nu kunne jeg jo også læse, at du allerede har et helt lager :o) Så lille Carwyn kommer da ikke til at gå gennem vinteren med numsen bar :o)

Knus, Aprilla & Liva

Anonymous
    Guest

Altså … Rumle går (hvis han altså gik .. det gør han jo ikke!!) med strømpebukser under sin army-bukser … Og han ser mægtig sej ud alligevel :o)
    ha ha

Kh Ulla & Rumle 19 maj (som eeeeeeeelsker at kigge på børnetøj)

Anonymous
    Guest

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der ellers må lugte efter en måned uden ordentlig bad :-/ Uf…

Jeg ved sgu ikke helt, hvem jeg holder med. Du har ret, enten er de kedelige, eller snothammerende irriterende. Jeg synes faktisk Tine klarer det godt. Hun er ung, ukrukket og faktisk lidt overset. Og så ved jeg ikke helt med Duddie. Jeg er nok lidt vild med hende, når det kommr til stykket, men jeg har svært ved at acceptere, at jeg kan lide hende.. kender du det?

Jeg har også set det hvert år. Vi er 8-10 venner, som ser det sammen hver mandag, og har gjort det de seneste 4 år. Hyggelig tradition. Så jeg er ikke skabsfan 🙂

Kedeligt afsnit i aftes i øvrigt. Håber snart de får hende Stine sendt langt væk.

Kh Mette

aprillaaprilla
    Member

Jeg har det præcis ligesådan med Duddi!!
    Jeg synes faktisk hun er helt vildt fed, og samtid er hun den type jeg bare har lyst til at knalde én, fordi hun er liiige lidt for selvfed……. Dilemmaaaaaaaa *GG*

Mass synes jeg egentlig er ret cool…..også selvom han er en mammasboy. Så hvis han får chancen for at komme fra Utopia, så holder jeg med ham.
    Tine har simpelthen en alt for irriterende stemmeføring til, at jeg kan holde med hende…
    Mette keder mig ihjel.
    Brian´s selvretfærdige pladder gider jeg ikke høre på.
    Stine…… aaaaaaaaarrrrrrrr, jeg må skrige…
    Jens.. hmmmm.. han forvirrer mig lidt, fordi jeg synes han svinger mellem at udstråle en IQ på ca. 12, og så pludselig være afsindig filosofisk med en evne til at se det hele som det er.
    Nej, Mass får min stemme. – hvis jeg havde én.

Knus, Aprilla – en ægte Robinson fan

Anonymous
    Guest

jeg tilhører vist en meget sjældent art: Jeg har endnu ALDRIG set et afsnit af Robinson, omend jeg selvfølgelig har hørt det omtalt/beskrevet. Så den burde indgå i leg-tråden om “det har jeg prøvet…det har jeg ikke prøvet”. Og jeg er altså tv-narkoman, men reality-shows har bare aldrig kunne fange min opmærksomhed…weird…

K H Helle

m21m21
    Member

Hmmm Ja, jeg er også Robinson-fan, men har endnu ikke blandet mig i en Robinson-tråd herinde, simpelthen fordi jeg er RØRENDE enig med Mette, som plejer at have skrevet det jeg ville sige, inden jeg får chancen *G*!

Nå MEN! – Kort og godt – Duddie (som stinker så meget af selv-os, at jeg må lufte kraftigt ud i stuen i hver reklmepause!!!!!!), jeg tror faktisk jeg holder med hende nu – set udfra hvem der er tilbage… JA! Det gør jeg sgu’ ;o)

Knus fra Mia – der, da Robinson 2004 startede, havde sværget på at jeg ALDRIG vile komme til at holde med Duddie!!! – Men har et standpunkt til hun ta’r et nyt

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.