Fru købmand slår dørene op :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Fru købmand slår dørene op :o)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa Aprilla!
    Det er da en utrolig flot hjemme side du har lavet med det tøj du syer og jeg syntes stadigvæk det er utroligt flot
    Knus
    TINA

aprillaaprilla
    Medlem

Så prøver jeg lige at åbne netbutikken i et par dage…. bare lige for at få fornemmelsen af, om der er salg i noget af det..

Det er et meget lille udvalg – faktisk kun 6 par bukser – men jeg tænkte, at der jo kunne sidde nogle potentielle kunder her på aprilterminen? – så derfor får I som de eneste buddet i første omgang. – og så arbejder jeg videre på min lille kollektion.

Jeg vil være dybt taknemmelig hvis I stadig vil komme med ris og ros, også selvom I ikke vil købe noget.

For ikke at optage alt for meget plads her i debatten med mit lille egotrip, kan I lægge beskeder til mig på hjemmesiden.

http://www.123hjemmeside.dk/tryllefeen

Knus fra Aprilla

aprillaaprilla
    Medlem

Der er et par drengebukser… De er hvide m nougat strib og så er der elefanter og flodheste på kantebåndet… Og der kommer snart flere drengebukser (i bl.a mørkebrun hør/viscose), så kig endelig forbi igen :o)

Knus, Aprilla

Anonym
    Gæst

Flotte bukser ……men jeg tror faderen til Viktor vil se meget forkert ud, hvis Viktor fik et par. Når og hvis pigen min skulle blive en realitet havde det været en rigtig god ide.
    Købmand Aprillas varer kunne godt blive en rigtig god forretning.
    Kh. Julie og Viktor, som ikke må få lyserødt på for sin far.

Anonym
    Gæst

For så vil vi meget gerne reservere…

Kram, Anne og Carwyn 040404

summesumme
    Medlem

Det var faktisk den ene af de to par jeg overvejede til Beksen, men jeg kan se du har taget dem væk nu :o).

Knus
    Summe

aprillaaprilla
    Medlem

Hej Anne

Jeg får nok svært ved at servere dem for dig, men når nu det er dig, så vil jeg gerne REservere dem ;o)
    Lad os sige du kan tænke over det til kl. 19.00 – for jeg kan se at Summe også har haft kig på dem :o)

Knus, Aprilla the købmand

aprillaaprilla
    Medlem

Nej, jeg har ikke taget dem væk :o) Fandt bare på at dele bukserne op i dreng og pige…. havde nemlig tænkt dem som drengebukser, men de kan altså også sagtens bruges som pigebuser!
    Men nu har Anne fået deadline kl. 19. Hvis hun ikke vil ha´ dem, er de til salg igen :o)

Knus, Aprilla the Købmand

Anonym
    Gæst

Aprilla, jeg ser måske et problem ved dine søde bukser: Stofferne og farverne virker ret sommerlige – måske hverken det rigtigt at sælge lige nu eller det rigtige til aprilmødre, hvis børn er 80 cm vinteren over/i det tidlig forår.
    Bare en tanke…

Held og lykke!
    🙂 lotte

Anonym
    Gæst

Kommer der noget i brunligt fløjl?

Overvejer du smækbukser??? Jeg kan nemlig ikke opstøve smækbukser i tyndt og blødt fløjl. Havde nogle på et tidspunkt ,som er blevet for små 🙁

Knus Mette, som glæder sig totalt til aftensens afsnit af Robinson 🙂

aprillaaprilla
    Medlem

Der kommer bukser i camel-farvet smalriflet fløjl (100% bomuld), og så nogle i mørkebrunt hør og hørfarvet hør (55% bomuld/45% viscose).

Smækbukser tror jeg desværre ikke mit kunstneriske talent rækker til :o(

Knus, Aprilla – der næsten synes Utopia er blevet mere underholdende end Robinson – men alligevel glæder sig til aftenens afsnit :o)

aprillaaprilla
    Medlem

Hej Lotte

Du har helt ret.
    Bukserne er meget sommerlige. Liva bruger sine med strømpebukser under :o)

I dag har jeg bestilt babyfløjl og hør i lækre “vinter”farver, så om små 14 dage skulle der være mere vinterligt tøj på web-hylderne.

Knus, Aprilla & Liva

Anonym
    Gæst

Dem glæder jeg mig meget til at se 🙂

Ja Utopia er faktisk sjovere, og det er heller ikke sikkert, at mine nerver kan holde Stine ud i Aften. Og ja, hvad skete der lige med Ricki og Bonett? Kan ikke lade være med at tænke på, hvor dårlig ånde de må have :-/

Knus Mette

eneleheneleh
    Medlem

farmand syntes det er for tøset :o) meen når det bliver koldt nok er der jo ikke så meget andet at gøre…

men altså bukser i babyfløjl med det der søde kantbånd, med dyrene :o)))))

og så må jeg være lidt hurtigere på tasterne!!

søøøøøde bukser alle sammen… og havde jeg haft en pige skulle hun have de der cremefarvede/gule :o))))

Knus Linda

SweetieSSweetieS
    Medlem

Dårlig ånde – ja sikkert, men er det nu også det eneste der lugter efter en måned uden et ordentlig bad???? (adder badder – bare (s)tanken!!!).

Jer der ser Robinson/Utopia (jeg ved der et par stykker i hvert fald): Hvem holder i med? Jeg synes det er svært. Hvrfor skal alle der er med i de programmer enten være rocker-kedelige eller direkte usympatiske???

Kh. Karina, der er skabsRobinsonfan (har set der ALLE år) og Selma, der sover sødeligt på det tidspunkt.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.