Og lidt mere sjov……

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Og lidt mere sjov……

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Når du har haft en absolut “jeg hader mit job” dag (eller måske i dette tilfælde en “hvor-det-stinker-at-være-på-barsel-dag”) prøv dette:

På vej hjem går du til apoteket og køber et termometer. Du må sikre dig at det er et termometer til brug i rektum (den du sidder på) og at det er af mærket Johnsen & Johnsen.

Når du kommer hjem, låser du døren, trækker gardinerne for, trækker telefonstikket ud og tager behagelige, lette klæder på og lægger dig på sengen.

Nu kommer det vigtige:

Åben æsken med termometeret, tag termometeret ud og læg det forsigtigt på natbordet, sådan at det ikke falder ned og bliver ødelagt.

Tag så brugsanvisningen ud af æsken og læs den nøje!

Læg specielt mærke til det som står med småt i bunden.

“Alle rektum termometre leveret af Johnsen & Johnsen er garanteret testet og godkendt”.

Efter at have læst dette, lægger du dig godt tilbage, lukker øjnene, og siger højt til dig selv 5 gange:

“Jeg er så glad for at jeg ikke arbejder i kvalitetskontrollen hos
    Johnsen & Johnsen!”.

Knus, Aprilla & Liva 6 mdr

Anonym
    Gæst

Ja nu sidder jeg jo så og får det lidt skidt over, at jeg bruger tandtråd fra Johnson & Johnson… Håber sandelig ikke deres tandtråd er testet af samme personale, som tester termometerer :-/

Kh Mette

lui25lui25
    Medlem
    aprillaaprilla
    Medlem

at der engang kørte en reklame for en tandbørste:

“Oral-B tanbørsten. Kommer dér hvor ingen tandbørste nogensinde har været før.”

AD PAD, siger jeg bare *GGGGGG*

Knus, Aprilla

lykholtlykholt
    Medlem
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.