Back from hell ………..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Back from hell ………..

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    summesumme
    Medlem

Ja så er vi retur fra ferien. Det er desværre ikke gået særlig godt, men det vil jeg ikke bruge plads på at uddybe her. De der har lyst og tid, kan se en længere forklaring inde på hjemmesiden under dagbogen. Der er også lagt billeder ind fra ferien under “Disney november 04”, og så har jeg endelig fået lagt billeder ind fra Beksens dåb, de ligger under “Rebecca’s dåb”.

http://www.123hjemmeside.dk/vexby

Håber I alle har haft det godt :o).

Knus
    Summe
    (Rebecca 070404, Christian 080702)

SweetieSSweetieS
    Medlem

Hej Summe,

Velkommen hjem!

Har lige været inde og læse på jeres hjemmeside – ærgerligt med ferien, der ikke helt levede op til forventningerne. De unger altså – det er ikke altid deres version af ferie er den samme som vores.

Jeg kan huske i sommers, da vi skulle på ferie med Selma for første gang. Vi (mor og far) glædede os bare så meget til at komme i sommerhus og være sammen alle tre – iiih hvor skulle vi hygge og slappe af. Selma synes til gengæld det var total nederen at være væk fra de trygge og vante rammer herhjemme – for hende var det ikke ferie, der var bare noget utrygt og nyt!

Nå, men bortset fra det, så lyder det som om I også havde jeres stjernestunder – og dejligt at høre at Christian fandt sit eget gode jeg lige så snart I kom hjem.

Kh. Karina og Selma, der også er tilhænger af ro, regelmæssighed (og renlighed) + lidt spas.

Anonym
    Gæst

Hej Summe

Sikke da en “service” DSB kan præstere der… tsk, tsk. Du har vel klaget efter I er kommet hjem? Og sikke da noget med en “på tværs” Christian – det er ikke altid lige nemt med en masse forandringer :O/

Men nu er I hjemme, og så kan I forhåbentlig nyde hele december måned :O) Det er i øvrigt nogle skønne billeder der er blevet lagt ind :O)
    Knus Hanne og Lukas

eneleheneleh
    Medlem

sikke en tur hva? I har vel strikket en klage sammen til DSB??

Stakkels Christian hvis han har haft vokseværk :o( men hvor er det ærgerligt at ferien ikke gik nogenlunde som forventet….

håber at i snart er udhvilede og i julehumør :o)

Knus snotnæse og snotnæse!! (Linda og Nicholas)

Anonym
    Gæst

Hej Summe,
    sikke da en tur. Jeg ville ringe til DSB og kræve penge retur. 1. klasse!!!! næh nej, den må de længere ud på landet med. Om ikke andet burde de have bekrevet / vist, hvordan 1. klasse er / ser ud i tyskland. Jeg kan godt forstå, du er skuffet!
    Ærgeligt at Christian var lidt umulig. Men jeg håber da alligevel, at I fik noget godt ud af det. Fine billeder i øvrigt 🙂

hov og forresten: VELKOMMEN HJEM – nu er det snart JUUUL 🙂

mange hilsner
    Irini og Liv

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Vil bare lige sige velkommen hjem og tak for de fine billeder
    Knus
    tina

aprillaaprilla
    Medlem

Blev da helt ked af at læse, at I havde en møgtur, når nu der lå så meget benarbejde og forventningsfuld glæde bag :o(

Jeg ville nok også snarest muligt tale med meget store bogstaver til DSB, hvis jeg var blevet taget i r*ven på den måde! :o(

Når jeg ser på billederne, håber jeg da at I vil kunne mindes nogle gode stunder fra turen – det ser i hvert fald hyggeligt ud :o)

Knus fra Aprilla – der endelig har rejst sig fra de døde efter julefrokost igår med fri dans til den lyse morgen – AV mors ben!!

Anonym
    Gæst

Hejsa,

oev, oev med den ferietur, jeg synes altsaa ogsaa helt klart at I skal faa skrevet den klage og sendt den afsted, for det der med 1. klasse i koejeafdelingen, I think NOT. Min veninde rejste med sovekupeen selvom hun kun havde sine to smaa yndige doetre med, og DET var foerste klasse i modsaetning til koejeafdelingen som hun ogsaa har proevet, igen kun hende og toeserne!!

Ked af at I havde saadan en enormt traels oplevelse og godt at I alligevel har gode minder fra turen.

Jeg er helt vild med den store roede sloejfe paa Rebeccas daabskjole.

Kram, Anne, FR

summesumme
    Medlem

…… pr. email til den adm. direktør hos DSB, så må vi se om jeg får svar på den. Jeg har valgt at holde tonen meget sober. Jeg kræver absolut ingenting af DSB, men gør selvfølgelig opmærksom på hvor skuffende det har været, at glæde sig til en luksusiøs tur, og så ende med det vi fik.

Anne: Det er simpelthen så smart med den dåbskjole at sløjfen og roserne på ærmerne er sat på med tryklåse. Jeg har så et tilsvarende sæt i dyb mørkeblå, som der var på da Christian blev døbt. Der er en hat til drengene og en kyse til pigerne :o). Det kan dårligt blive nemmere *GGGGG*

Knus
    Summe (der så småt er ved at komme sig over DSB’s 1. klasse)

summesumme
    Medlem

……….. det kan da ikke passe at du i dine alkoholtåger har været forbi hjemmesiden uden at ligge en hílsen ;o)

Knus
    Summe

aprillaaprilla
    Medlem

*smiler rødmende*…… ska´ nok, ska´ nok!!! Det rakte talenterne ikke til igår…. var lettere medtaget…

Knus, Aprilla – med meget ømme danseben….

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.