Legestue i Ålholm Kirke

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Legestue i Ålholm Kirke

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Vi forsøger at få godt gang i en legestue i Ålholm Kirke, Valby.

Det foregår hver mandag fra 10-12. Vi sidder og snakker, børnene leger – kirken har nogle kasser m legetøj – og så kan man få en kop kaffe, måske en brunkage 😉

Det bliver rigtig hyggeligt, hvis der kommer nye til!

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg syntes det er en enorm god ide men jeg kommer jo desværre fra Nordjylland. Held og lykke med det
    Knus
    Tina
    11+0

summesumme
    Medlem

Er det kun helt små børn der kommer ?

Kh.
    Summe

Anonym
    Gæst

Hejsa,

jeg bor lige rundt om hjørnet. Da Halfdan var lille var det ret meget en død sild, den der legestue, så jeg synes det er meget positivt, at der er kommet mere gang i den. Jeg vil kigge forbi på den anden side af jul.
    k.h. Mette

kannegaardkannegaard
    Medlem

Hvis altså du er interesseret…:o)
    xox

Anonym
    Gæst

Hej
    Vi kigger gerne forbi en gang efter jul. Kan jeg få dig til at minde os om det, da ammehjernen stadig hersker!
    :o) Lonnie & Nova – Vanløse

summesumme
    Medlem

Det er den i Ålborg jeg taler om…..

Knus

Det er under Markus kirken ved Østre anlæg, hvis det er den samme!! Det er godt nok en musik og rytmik legestue. Den er åben man, tirs, ons og fredag fra kl 10-12 og onsdag også fra 12-14. Det er for 0-3 årige og det er bare SÅ godt!!!!! Ud af de to timer bruger vi ca 45 min på sang og forsk lege.

Det er en pædagog der står for den og hun er vildt sød og go’. Hun spiller på guitar og tromme og bruger også musik fra cd. Kan klart anbefales!!!!!!! Jeg synes der er rart at lave noget andet end “bare” sidde og snakke… Selvom det BESTEMT også er vildt hyggeligt!!! Men det gør jeg jo med begge mg’er (den almindelige og den her fra ND)

Jeg kommer der onsdag 12-14 (passer bedst med Livas lur), så hvis der er har lyst til at følges, så sig endelig til 🙂 Der er juleafslutning i morgen og der kommer julemanden!!! 🙂

Knus Carina og Liva der ææælsger at komme i legestue og klappe og rokke og sidde på faldskærmen mens hun får en karusel(?)-tur og….

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.